تاریخ : 1395,سه شنبه 17 اسفند20:05
کد خبر : 229281 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

در اعتراض به سوابق سرپرست جدید صورت گرفت؛

اعتراض دانشجویان در پی انتصاب سرپرست جدید دانشگاه ملایر +تصاویر

در این تجمع دانشجویان دست نوشته هایی با عناوینی چون، «دانشگاه ملایر برای کسانی که سال 88 دل رهبری را خون کردند، جایی ندارد»، «آقای بابابی، دانشگاه ملایر جای تو نیست، به خانه ات برگرد» و... اعتراض خود را نسبت به این انتصاب نشان دادند.

خبرنامه دانشجویان ایران: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ملایر در پی برکناری رئیس دانشگاه ملایر و انتصاب سرپرست جدید این دانشگاه، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ملایر بعدازظهر امروز سه شنبه در پی برکناری بهمن حیاتی رئیس دانشگاه ملایر و انتصاب منوچهر بابایی پور که این دانشجویان وی را یکی از فعالین فتنه 88 می دانند، تجمع کردند.

دانشجویان معترض که در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر تجمع کرده بودند، در اعتراض به انتصاب سرپرست جدید دانشگاه، نماز جماعت ظهر را در همین مکان برگزار کردند. در این تجمع دانشجویان دست نوشته هایی با عناوینی چون، «دانشگاه ملایر برای کسانی که سال 88 دل رهبری را خون کردند، جایی ندارد»، «آقای بابابی، دانشگاه ملایر جای تو نیست، به خانه ات برگرد» و... اعتراض خود را نسبت به این انتصاب نشان دادند.

طبق این گزارش، منوچهر بابایی پور، استاد فیزیک دانشگاه بوعلی سینا همدان است که امروز طی حکمی از سوی محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به عنوان سرپرست جدید دانشگاه ملایر منصوب شده است.

در ادامه تصاویری از تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر آمده است:

در این تجمع، دانشجویان ملایری بیانیه ای را در اعتراض به انتصاب منوچهر بابایی پور به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر قرائت کردند که در ادامه قسمت هایی از آن آمده است: «نمی دانم با کدام برهان و دلیلی از روی 150 نفر از اساتید دانشگاه ملی ملایر رد می‌شوید و برای ریاست دانشگاه این شهر از جایی همچون همدان شخصی را انتخاب می‌کنید؟ یقیناً شما چیزی جز سیاسی‌کاری و رسیدن به اهداف شخصیتان را ملاک این کار قرار نداده‌اید... روی من با کسانی است که رئیس دانشگاه ملایر را با سیاسی کاری کنار گذاشتند و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای ریاست دانشگاه این شهر فردی را انتخاب کرده اند که پل ارتباطی شان در رسیدن به اهداف شوم سیاسی‌شان باشد.

اما نمی‌دانید که این نامه شروع یک مبارزه است، بالاخره باید چهره کسانی که به دنبال سیاسی‌کاری هستند در این شهر آشکار شود. امروز بعضی از آقایان به اصطلاح خدمتگزار این شهر اهداف شوم‌شان را به داخل دانشگاه کشیده‌اند و از جایی خارج از این شهر گزینه‌ای برای ریاست دانشگاه ملی ملایر می‌خواهند انتخاب کنند...

اما بدانید که شهرستانی به این بزرگی نه تنها در تعیین فردی برای ریاست دانشگاه متعلق به خود درنمانده، بلکه با هر اقدامی در راستای حذف نیروهای بومی و آوردن فردی از شهری دیگر، مقابله کرده و جلوی کسانی که به این ننگ دامن می‌زنند می‌ایستد».


کد خبرنگار : 20