تاریخ : 1395,شنبه 21 اسفند12:10
کد خبر : 229606 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اعتراض 400 نفری دانشجویان دانشگاه یاسوج به افزایش اجاره بهاء خوابگاه +عکس

در این نامه که بیش از ۴۰۰ امضا دارد، دانشجویان از ریاست دانشگاه خواستند تا ضمن کاهش هزینه های دریافتی بابت خوابگاه های دولتی، در خصوص ودیعه هایی که در ترم های گذشته از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان بازگردانده نشده، شفاف سازی نماید.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان دانشگاه یاسوج طی نامه ای از ریاست دانشگاه خواستند تا ضمن کاهش هزینه های دریافتی بابت خوابگاه های دولتی، در خصوص ودیعه هایی که در ترم های گذشته از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان بازگردانده نشده، شفاف سازی نماید.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دنانیور؛ جمعی از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه دولتی یاسوج، طی نامه ای، اعتراض شان از هزینه ی بالای خوابگاه های دانشجویی را به رئیس دانشگاه اعلام کردند.

در این نامه که بیش از ۴۰۰ امضا دارد، دانشجویان از ریاست دانشگاه خواستند تا ضمن کاهش هزینه های دریافتی بابت خوابگاه های دولتی، در خصوص ودیعه هایی که در ترم های گذشته از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان بازگردانده نشده، شفاف سازی نمایند.

همچنین دانشجویان در این نامه نارضایتی خود را از امکانات ضعیف و نامناسب خوابگاه اعلام کرده و ادعای مطرح شده از مسئولین مربوطه را در رابطه با وضعیت خوابگاهدها را مغایر با وقعیت دانسته اند!

در بخشی از نامه آمده است: طی پیگیری های انجام شده در سالهای گذشته مسئولین مدعی بودند که این مبالغ جبران هزینه ی خوابگاه خودگردان پسران می باشد لازم به ذکر است که این بهانه دلیل منطقی برای گرفتن چنین مبلغ گزافی نبوده، حال سوال این است برای سال تحصیلی۹۵_۹۶ دیگر با وجود اسکان آقایان درخوابگاه ملکی دانشگاه هزینه های دوباره به چه بهانه ای است؟

اعتراض 400 نفری دانشجویان دانشگاه یاسوج به افزایش اجاره بهاء خوابگاه +عکس

در پایان نیز دانشجویان خواستار پیگیری و پاسخگویی جدی مسئولین مربوطه شدند.


کد خبرنگار : 16