تاریخ : 1395,شنبه 21 اسفند20:41
کد خبر : 229662 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کمک رسانی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به محرومان +عکس

این خوش فکری باعث شده تا دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در کنار فعالیت های سیاسی و فرهنگی، خدمت به محرومان را فراموش نکنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برای کمک رسانی به خانواده های محروم و مستضعف، به مناطق محروم رفتند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دست نوشته یکی از دانشجویان در این باره را می‌خوانید:

ابتدا قرار بود اول هر ماه را روزه بگیریم و غذایمان را برای نیازمندان بفرستیم ولی وقتی دیدیم غذاهای دانشگاه جالب نیست تصمیم گرفتیم بهترین غذای سلف یعنی جوجه کباب را توزیع کنیم چون احساس میکردیم این کار مصداق آیه "لن تنالو البر حتی تنفقوا مما تحبون" است.

این صحبت های یکی از دانشجویان خوش فکر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است.

چند وقتی است که دانشجویان انجمن اسلامی دانشکده معماری روزهایی از ماه را روزه می گیرند و غذای رزرو شده را بسته بندی کرده و به مناطق محروم اطراف تهران ارسال می کنند.

برای انتقال غذا هم با خیریه اباصالح هماهنگ کردند که بسته های غذا را از دانشگاه به دست خانواده‌های نیازمند در کوره های آجر پزی می رساند.

وقتی از اولین جرقه های این ایده سوال میکنیم؛ ما را ارجاع میدهند به کتابی با نام "میشکنم در شکن زلف یار".  داستان دانشجویان روزه داری که ناهارشان را برای فقرا می فرستند.

به گفته خود دانشجویان این طرح با استقبال اساتید روبرو شد اما بخاطر متفاوت بودن غذای اساتید و دانشجویان، آن ها مبالغی را جهت خرید  همان غذای دانشجویان کمک می‌کنند.

این خوش فکری باعث شده تا دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در کنار فعالیت های سیاسی و فرهنگی، خدمت به محرومان را فراموش نکنند.