تاریخ : 1395,چهارشنبه 25 اسفند19:06
کد خبر : 230130 - سرویس خبری : دریافت کتاب

هزاران کتاب، رمان و مجله همه جا در جیب شما +دانلود

اپلیکیشن «کتابراه» امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان و مجله را از طریق موبایل، تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابراه همیشه و همه جا به کتابخانه خود دسترسی دارید و می توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان و رمان تا روانشناسی و علمی و... کتاب‌هایی پیدا می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: دوران دانشجویی همان طور که از اسمش پیداست برای مطالعه و کتاب خواندن بستر مناسبی را فراهم می کند اما طی سال های اخیر به دلایل گوناگونی همچون رشد چشمگیر فضای مجازی، گرانی کتاب و تنبلی دانشجویان فقط کتاب های درسی را مطالعه می کنند و کتاب های غیر درسی در بین آنها کمتر جایی را دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعطیلات نوروز از فرصت هایی است که می تواند فرصتی مناسب برای دانشجویانی باشد که می خواهند با تغییر در سبک زندگی خود، مطالعه کتاب را به زندگی روزمره خود اضافه کنند.

این در حالیست که بسیاری از دانشجویان از دسترس نبودن کتاب های مفید غیر درسی در فضای کتابخانه دانشگاه گله می کنند و این را به عنوان یک معضل تلقی می کنند.

اپلیکیشن «کتابراه» امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان و مجله را از طریق موبایل، تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابراه همیشه و همه جا به کتابخانه خود دسترسی دارید و می توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.

در «کتابراه» برای همه سلیقه‌ها از داستان و رمان تا روانشناسی و علمی و... کتاب‌هایی پیدا می شود.

- کتابراه با همکاری مستقیم با ناشران نسخه الکترونیکی کتاب‌ها را منتشر می کند.

- برای خواندن کتاب‌ها، اتصال به اینترنت نیاز نمی‌باشد.

- در صورت پاک شدن نرم افزار با نصب مجدد آن و ورود به حساب کاربری همه کتاب‌های دریافت شده در کتابخانه شما خواهد بود.

- با یک حساب کاربری می توانید برنامه‌های کتابراه را به صورت هم زمان در موبایل، تبلت و رایانه نصب کنید.

پیشنهاد می شود فرصت نوروز 96 را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی استور    دانلود از اپ استور اپل

  


کد خبرنگار : 15