تاریخ : 1395,پنجشنبه 26 اسفند20:46
کد خبر : 230245 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشکده رسانه فارس آغاز شد

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند تا 15 فروردین 96(غیر از روزهای تعطیل) ‌ از ساعت 9 تا 14 به محل دانشکده به نشانی تهران خیابان انقلاب اسلامی، ضلع شمال شرق چهارراه کالج کوچه شهید سعیدی مراجعه کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نام نویسی تکمیل ظرفیت دوره کاردانی و کارشناسی دانشکده رسانه فارس آغاز شد و داوطلبان می‌توانند تا 15 فروردین‌ماه 96 اقدام کنند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، دانشکده رسانه فارس در تکمیل ظرفیت دوره کاردانی و کارشناسی نیم سال دوم 96-95 در رشته‌های «خبرنگاری»، «عکاسی خبری»، «امور فرهنگی»،«تبلیغات»، «روابط عمومی»، «مترجمی زبان انگلیسی » و «هنرهای تجسمی-عکاسی» دانشجو می‌پذیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند تا 15 فروردین 96(غیر از روزهای تعطیل) ‌ از ساعت 9 تا 14 به محل دانشکده به نشانی تهران خیابان انقلاب اسلامی، ضلع شمال شرق چهارراه کالج کوچه شهید سعیدی مراجعه کنند، همچنین از طریق لینک پایین همین صفحه می توانند نسبت به ثبت نام اولیه اقدام و برای قطعی کردن ثبت نام در روزهای 14 و 15 فروردین مراجعه حضوری داشته باشند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی

ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص کند.

اصل یا تصویر گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه یا کاردانی

اصل فرم تأییدیه معدل برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

براساس این گزارش، علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با معاونت آموزش دانشکده به شماره تلفن 5-88911660 تماس بگیرند.

جهت ثبت نام کلیک کنید