تاریخ : 1396,جمعه 04 فروردين20:12
کد خبر : 230701 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپلیکیشن «همگردی»؛

پیشنهادهای باحال برای سفر نوروزی +دانلود

نوروز و تعطیلات سال جدید بهترین فرصت برای گردشگردی و سفر هستند. در گذشته، یکی از ملزومات سفر نقشه‌های چاپی بودند اما امروزه باید روی موبایل خودتان چندین نرم‌افزار مسیریاب و ایرانگردی نصب کرده باشید تا اطلاعات لازم را نشان‌تان بدهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نوروز و تعطیلات سال جدید بهترین فرصت برای گردشگردی و سفر هستند. در گذشته، یکی از ملزومات سفر نقشه‌های چاپی بودند اما امروزه باید روی موبایل خودتان چندین نرم‌افزار مسیریاب و ایرانگردی نصب کرده باشید تا اطلاعات لازم را نشان‌تان بدهند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اپلیکیشن‌های زیادی برای ایرانگردی و گردشگردی منتشر شده است. امروز می‌خواهیم به شما نرم‌افزار «همگردی» را معرفی کنیم که یکی از بهترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌های مخصوص گردشگری و سفر به‌خصوص در نوروز است.

همگردی درحقیقت یک پورتال جامع گردشگردی، سفر و تفریح است. به ادعای خودشان «اولین و پربازدیدترین شبکه گردشگردی» در ایران هستند و انواع خدمات مانند ایرانگردی، جهانگردی، خرید بلیط، رزرو هتل، ویزا، تور و غیره را عرضه می‌کنند. سایت و اپلیکیشن همگردی طی سال‌های متوالی برنده انواع جایزه‌ها و جشنواره‌ها بوده است.

این اپلیکیشن کامل‌ترین نقشه گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، فهرستی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی یا رستوران‌های ایران و جهان را مشاهده می‌کنید.

مراکز اقامتی و هتل‌ها برای شما فهرست می‌شوند و روی نقشه مشخص شده و قابل مسیریابی هستند. هرکجای ایران رسیدید، کافی است به اینترنت متصل شوید تا نزدیک‌ترین مراکز تفریحی یا اقامتی نشان داده شوند.

جالب است می‌توانید عکس‌ها و کامنت‌های کاربران درباره یک مکان تاریخی، گردشگری، تفریحی یا اقامتی را مشاهده کنید. همگردی به نوعی یک شبکه اجتماعی گردشگری و سفر نیز محسوب می‌شود.

خودتان نیز می‌توانید کامنت‌ها و تصاویرتان را به همگردی اضافه کنید. امکان جست‌وجو در نزدیک‌ترین مکان‌ها را دارید؛ به‌علاوه این که می‌توانید مکان‌ها را مرتب‌سازی یا فیلتر کنید تا بهترین مکان دلخواه‌تان را بیابید.

خبر خوش دیگر اینکه این پورتال و اپلیکیشن برای اعضای خود آفرها و پیشنهادی جالبی هم دارد و می‌توانید از تخفیف‌های ویژه هتل‌ها یا رستوران‌ها بهره‌مند شوید.

پیشنهاد می‌کنم اگر در ایام نوروز قصد سفر دارید؛ حتا یک سفر یک روزه در شهر خودتان؛ اپلیکیشن همگردی را نصب و استفاده کنید. با این نرم‌افزار علاوه بر اینکه یک سفر مدرن و دیجیتالی را تجربه می‌کنید، انگار تمام جهان در جیب شما است.

برای دانلود اپلیکیشن همگردی روی اندروید و آی‌او‌اس به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

 


کد خبرنگار : 15