تاریخ : 1396,یکشنبه 06 فروردين14:00
کد خبر : 230834 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

نگاهی به افراد ثروتمند در سال 2017

در صدر این لیست همچنان آقای بیل گیتس جا خوش کرده است. صاحب شرکت مایکروسافت که سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای آفیس ایشان همچون Excel ، Word وPower Point معرف حضور همگان است.

خبرنامه دانشجویان ایران: با مشاهده این لیست 15 نفره می توان تاثیر کامپیوتر و اینترنت را به خوبی مشاهده کرد. اینکه کامپیوتر و فناوری اطلاعات چگونه موجب میلیاردر شدن این افراد شده است.

* در صدر این لیست همچنان قای بیل گیتس جا خوش کرده است. صاحب شرکت مایکروسافت که سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای آفیس ایشان همچون Excel ، Word وPower Point معرف حضور همگان است.

* نفر سوم جف بزوس به وسیله یک سایت خرید و فروش اینترنتی به نام آمازون به اینجا رسیده است.

* نفر پنجم مارک زاکربرگ است که سایت فیسبوک و نرم افزار اینستاگرام ایشان معرف حضور شما است و با 32 سال سن لقب جوانترین ثروتمند دنیا را از آن خود کرده است.

* نفر نهم لری الیسون مالک شرکت اوراکل. شرکت اوراکل به کمک نرم افزارهای بانک اطلاعاتی به زبان SQL به این جایگاه رسیده است.

* نفرات یازدهم و دوازدهم از شرکت گوگل هستند. ابر شرکت گوگل نیاز به معرفی ندارد. این دو شخص از مدیران ارشد شرکت گوگل هستند.

* نهایتا نفر پانزدهم جک ما با ایده ای مشابه به سایت خرید و فروش آمازون توانست معروف و پولدار شود. ایده موفق آمازون مجددا تکرار شد، اما اینبار در کشور چین و با نام علی بابا. همچنین سایت های مشابه ایرانی همچون دیوار و شیپور نیز به تقلید از سایت آمازون راه اندازی شده اند.