تاریخ : 1396,سه شنبه 29 فروردين19:32
کد خبر : 232919 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

زمان ثبت‌نام دوره جدید عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام دوره جدید هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان و قرعه‌کشی آن بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: حجت‌الاسلام‌ سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام دوره جدید و قرعه‌کشی آن بعد از ماه مبارک رمضان انجام و اعزام دوره هفدهم پس از پایان امتحانات دانشجویان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از لبیک، فقیهی افزود: تاریخ دقیق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طریق سایت لبیکwww.labbayk.ir و رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید. در دوره شانزدهم تاکنون ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام‌شده و تا پایان دوره تعداد ۲ هزار نفر دیگر نیز اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آخرین کاروانی که از عتبات بازمی‌گردد، پانزدهم اردیبهشت‌ماه است. تاکنون ۳۲۲ کاروان دانشگاهی اعزام‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام فقیهی سپس به ویژگی‌های دوره شانزدهم اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های این دوره ارسال زودتر بسته‌های فرهنگی به دانشجویان بود که فرصت مطالعه بیشتری داشتند و درنتیجه از فضای معنوی عتبات عالیات استفاده بهتری بردند.

وی افزود: برگزاری منظم جلسات پیش از سفر یکی دیگر از نقاط بارز این دوره بود و همچنین بهترین هتل‌های عراقی که در اختیار زوار ایرانی است برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته شد.

فقیهی پیرامون زیارت ارزان‌قیمت عتبات عالیات برای دانشجویان گفت: تلاش داریم تا بتوانیم تعداد بیشتری از دانشجویان و با قیمت کمتری به عتبات عالیات اعزام کنیم. اقدامات خوبی در این زمینه انجام و به‌ زودی نتایج آن اعلام می‌شود.