تاریخ : 1396,پنجشنبه 31 فروردين01:58
کد خبر : 233042 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ایجاد دوره ارشد رشته عرفان اسلامی در دانشگاه مذاهب کردستان

رئیس دانشگاه مذاهب استان کردستان همچنین از ایجاد رشته هنر اسلامی در مقطع کارشناسی در آینده ای نزدیک در دانشگاه مذاهب استان کردستان خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه مذاهب استان کردستان گقت: درخواست اخذ مجوز برای ایجاد رشته عرفان اسلامی در مقطع کارشناسی‌ارشد را داده‌ایم که در شرف دریافت آن هستیم و امیدواریم برای مهرماه امسال در این رشته دانشجو پذیرش کنیم.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، کامران فتح اللهی، رئیس دانشگاه مذاهب استان کردستان گفت: در حال حاضر ۲۲۰ دانشجو در سه رشته فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی و علوم قرآن و حدیث در دو واحد جداگانه خواهران و برادران در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: درخواست اخذ مجوز برای ایجاد رشته عرفان اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد را داده ایم که در شرف دریافت آن هستیم و امیدواریم برای مهرماه امسال در این رشته دانشجو پذیرش کنیم.

رئیس دانشگاه مذاهب استان کردستان همچنین از ایجاد رشته هنر اسلامی در مقطع کارشناسی در آینده ای نزدیک در دانشگاه مذاهب استان کردستان خبر داد.

لازم به ذکر است، در جریان سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان مقرر شد اولین شعبه دانشگاه مذاهب در غرب کشور در شهر سنندج افتتاح شود که پس از فراهم کردن زیر ساخت های اولیه از بهمن ماه ۸۹ دانشگاه مذاهب اسلامی رسما در استان کردستان شروع به فعالیت و اقدام به پذیرش دانشجو کرده و تا به امروز هم یک دوره فارغ التحصیل در رشته های فقه و حقوق امامیه و شافعی داشته است.