تاریخ : 1396,پنجشنبه 31 فروردين14:35
کد خبر : 233085 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

هفتاد و نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی نبض دانشجو به روی آنتن رفت؛

دانشجویانی که اگر نامزد ریاست جمهوری بودند +فیلم

نبض دانشجوی این هفته، بیانیه‌های سیاسی دانشجویان را مرور کرد، به سراغ دانشجویان رفت تا آنها یک شعار انتخاباتی به کاندیداهای ریاست جمهوری پیشنهاد بدهند، در میزگردی با دو فعال دانشجویی از انجمن اسلامی معتدل دانشگاه همدان و انجمن اسلامی دانشگاه شاهد پیرامون انتخابات گفت و گو کرد، همچنین سراغی هم از جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت گرفت، جایی که دانشجویان در عرصه هنر در قالب تئاتر، موسیقی، صنیع دستی، استندآپ کمدی و... عرض اندام کرده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: از آنجایی که این روزها نبض دانشجویان کمی سیاسی هم می زند، این هفته نبض دانشجو کمی رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی گرفت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برنامه تلویزیونی نبض دانشجو به ایستگاه 79 ام خود رسید.

نبض دانشجوی این هفته، بیانیه‌های سیاسی دانشجویان را مرور کرد، به سراغ دانشجویان رفت تا آنها یک شعار انتخاباتی به کاندیداهای ریاست جمهوری پیشنهاد بدهند، در میزگردی با دو فعال دانشجویی از انجمن معتدل دانشگاه بوعلی سینا همدان و انجمن اسلامی دانشگاه شاهد پیرامون انتخابات گفت و گو کرد، همچنین سراغی هم از جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت گرفت، جایی که دانشجویان در عرصه هنر در قالب تئاتر، موسیقی، صنیع دستی، استندآپ کمدی و... عرض اندام کرده اند.

همچنین مانند سایر قسمت های قبل، مطالب ارسالی مخاطبان کانال نبض دانشجو را بازتاب داده و تور علمی این هفته را در دانشگاه صنعتی شریف کنار ربات مانکن پهن کرد.

اما مهمترین بخش این قسمت از برنامه تلویزیونی نبض دانشجو، دانشجویانی هستند که خود را جای نامزدهای انتخاباتی گذاشتند و پشت تریبون این برنامه، سخنرانی کردند.

دانشجویانی که اگر نامزد ریاست جمهوری بودند

********************
**********

قسمت 79 نبض دانشجو


کد خبرنگار : 17