تاریخ : 1396,جمعه 01 ارديبهشت17:10
کد خبر : 233169 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

اوج بی‌تدبیری مسئولان دانشگاه ارومیه؛

برخورد شدید و دلخراش موتور با دانشجویان در محوطه دانشگاه +فیلم و عکس

یکی از پایگاه‌های خبری، تعداد مصدومین حادثه را هشت نفر اعلام کرده با این حال پایگاه خبری نسل برهان مدعی شده است که وضعیت یک نفر از دانشجویان وخیم و دو نفر دیگر نیز به اورژانس بیمارستان امام منتقل شدند.

خبرنامه دانشجویان ایران: این حادثه ناگوار در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و روبروی سالن ورزشی آزادگان دانشگاه ارومیه رخ داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز جمعه اول اردیبهشت ماه حوالی ساعت 11:30 حادثه‌ای ناگوار در محوطه دانشگاه ارومیه رخ داد که متاسفانه در این حادثه چندین دانشجوی این دانشگاه دچار مصدومیت شدند. یکی از پایگاه‌های خبری، تعداد مصدومین حادثه را هشت نفر اعلام کرده با این حال پایگاه خبری نسل برهان مدعی شده است که وضعیت یک نفر از دانشجویان وخیم و دو نفر دیگر نیز به اورژانس بیمارستان امام منتقل شدند.

این حادثه ناگوار در حاشیه برگزاری مسابقه موتورسواری و روبروی سالن ورزشی آزادگان دانشگاه ارومیه رخ داد. سایت محلی نسل برهان ضمن انتقاد شدید از مسئولین این دانشگاه برای مجوز دادن به چنین برنامه‌ای در محیط دانشگاه می‌نویسد: «مسئول حراست دانشگاه ارومیه در پی حادثه ناگواری که به دنبال این مسابقه رخ داده است، چه توضیحی دارد؟»

در ادامه فیلم مربوط به حادثه ظهر امروز دانشگاه ارومیه آمده است:

دانلود


کد خبرنگار : 20