تاریخ : 1396,سه شنبه 19 ارديبهشت13:28
کد خبر : 234685 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

وی با بیان اینکه این مهلت قابل تمدید نیست، اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی برای هماهنگی با سازمان سنجش درباره نحوه مصاحبه‌ها، مهلت انتخاب رشته دیگر تمدید نمی‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: فردا آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس؛ مجتبی علوی‌فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگویی، گفت: دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم و سازمان سنجش کنترل و تائید شده و بر روی سایت مرکز آزمون این دانشگاه قرار گرفته است، و داوطلبانی که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکردند تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت مهلت دارند تا به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و برای انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این مهلت قابل تمدید نیست، اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی برای هماهنگی با سازمان سنجش درباره نحوه مصاحبه‌ها، مهلت انتخاب رشته دیگر تمدید نمی‌شود.

وی افزود: هر داوطلب می‌تواند 40 انتخاب از کد رشته‌ای که در آزمون آن شرکت کرده، داشته باشد.

علوی‌فاضل گفت: داوطلبان ثبت‌نام در دوره‌های دکتری بدون آزمون نیز در صورتی که واجد شرایط باشند تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت می‌توانند انتخاب رشته کنند، از شرایط اولیه شرکت در دوره‌های بدون آزمون این است که داوطلبان علوم انسانی باید معدل بالای 18.5 و داوطلبان سایر گروه‌ها باید معدل بالای 17.5 داشته باشند و داشتن نمره پایان نامه بالای 18 و گذراندن دوره ارشد در حداکثر 6 ترم از شرایط دیگر این دوره است.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: نتایج انتخاب رشته داوطلبان اوایل خرداد اعلام می‌شود که در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد مصاحبه‌ها انجام و نتایج نهایی نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود.