تاریخ : 1396,سه شنبه 19 ارديبهشت14:24
کد خبر : 234697 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه دفتر تحکیم وحدت به رئیس صدا و سیما

ما دانشجویان دغدغه مند نسبت به آینده ی نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب معتقدیم که هرکجا مسئولین نگاه تیزبین، نقاد و حقیقت طلب دانشجویان جوان را مورد اهتمام و اعتماد قرار دادند پیش رفتیم و هرگاه غیر از این بود گرفتار محافظه کاری و انسداد و رکود شدیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت طی یک نامه سرگشاده خطاب به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه «هرکجا مسئولین نگاه تیزبین، نقاد و حقیقت طلب دانشجویان جوان را مورد اهتمام و اعتماد قرار دادند پیش رفتیم و هرگاه غیر از این بود گرفتار محافظه کاری، انسداد و رکود شدیم»؛ از وی درخواست کرد تا از نمایندگان دیدگاه های مختلف دانشجویی در برنامه های اصلی صدا و سیما دعوت به عمل بیاورید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل نامه سرگشاده دفتر تحکیم وحدت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم سازمان صدا و سیما
جناب آقای دکتر علی عسکری

برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی از مهم ترین مظاهر مردمسالاری دینی ست که از این طریق ملت می تواند در ترسیم آینده ی کشور نقش ایفا کند. این انتخاب اثرگذار زمانی می تواند به طور صحیح صورت بگیرد که بر مبنای شناخت کافی از اولویت های کشور و ظرفیت های هر یک از کاندیداها باشد. وظیفه ی روشنگری و هدایتگری صدا و سیما ایجاب می کند که دیدگاه های مختلف را در مقابل دیدگان ملت به نمایش بگذارد تا حق معلوم گردد.

تدوین برنامه های مختلف از جمله مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما به این مهم کمک می کند اما بهتر آن است که روش و منش نامزدها و آسیب شناسی عملکرد گذشته ی هریک، از زوایای مختلف و توسط کارشناسان نیز بیش از این به بحث گذاشته شود. ما دانشجویان دغدغه مند نسبت به آینده ی نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب معتقدیم که هرکجا مسئولین نگاه تیزبین، نقاد و حقیقت طلب دانشجویان جوان را مورد اهتمام و اعتماد قرار دادند پیش رفتیم و هرگاه غیر از این بود گرفتار محافظه کاری و انسداد و رکود شدیم.

لذا ما دانشجویان در شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به جنابعالی که مسئولیت خطیر ریاست رسانه ی ملی را برعهده دارید، پیشنهاد می دهیم که از نمایندگان دیدگاه های مختلف دانشجویی جهت تبیین، تشریح و روشنگری مسائل مربوط به انتخابات پیش رو در برنامه های اصلی دعوت به عمل بیاورید تا ضمن پایان دادن به شائبه ی سیطره ی نفوذ دولت بر صدا و سیما، رسالت انقلابی خود را ایفا نمایید.

با احترام
شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت


کد خبرنگار : 16