تاریخ : 1396,جمعه 22 ارديبهشت22:01
کد خبر : 234991 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

نامه عضو هیات موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به ادوار این اتحادیه؛

کمر همت ببندیم و شانه به شانه برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم

اول اینکه شرایط موجود به نفع آحاد مردم و مستقر شدن دولتی خدمتگزار و اهل اقدام و عمل، مهمترین ضرورت فعلی کشور است و همه اقدامات ما بایستی به نحوی باشد که تکرار خسارت های مادی و معنوی چهار سال گذشته محقق نگردد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سیدمحمدرضا حسینی عضو هیات موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به اعضای این اتحادیه دانشجویی ضمن اعلام سیدابراهیم رئیسی به عنوان نامزد اصلح از فعالان فعلی و سابق دانشجویی درخواست کرد برای تغییر وضع موجود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این نامه آمده است: اینجانب پس از مطالعه و تحقیق بر اساس شاخص های مکتبی و همچنین درک ضرورت ها و اقتضائات امروز مردم و جامعه اسلامی برادر ارجمند و انقلابی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی را ارجح بر همه نامزدهای موجود می دانم و از همه شما عزیزان می خواهم کمر همت را ببندیم و شانه به شانه برای تغییر وضع موجود به نفع ولی نعمتان انقلاب اسلامی محرومین و مستضعفین از هیچ همتی دریغ و فروگزار نکنیم  باشد که مورد توجه و شفاعت  امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب اسلامی قرار گیریم.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

برادران و خواهران عضو ادوار اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
باعرض سلام و تبریک به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف

سابقه حضور و فعالیت در انجمن های اسلامی در ذهن و خاطر یکایک شما عزیزان به عنوان برگ زرین از صحیفه زندگی فرهنگی و سیاسی و اجتماعی مبتنی بر معرفت دینی درخشندگی دارد و همه ما در برهه های مختلف زندگی با تکیه برآن دوران طلایی در مواقع و مواضع مختلف شان و تکلیف  الهی خود را ایفا نموده ایم.

بنده و همه شما عزیزان آبروی خود را از شهیدان و امام راحل و نظام پربرکت جمهوری اسلامی داریم اگر محترم شمرده می شویم به علت پاسداری از مراه و خط امام و  ارادتمان به ولایت و رهبری است و اگر نزد دشمنان نظام منفوریم به خاطر بغضی است که از دشمنان نظام در سینه داریم و به فضل الهی و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با این حب و بغض های الهی از همه اتفاقات و حوادث و ابتلائات و فتنه ها برای رشد و تعالی خویش بهره می گیریم.

آن روزهای قریب با بینش و بصیرتی عمارگونه خالق فضایی پر نشاط برای زنده نگه داشتن شعارهای اساسی در صحن دانشگاه و جامعه اسلامی شدید و امروز انتظار می رود بار دیگر با خلقی حماسه ای عظیم یاد و خاطره آن روزهای عبرت انگیز را با حضور فعال و موثر برای معرفی اصلح در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری با تلاش جدی و جهادگونه و خالصانه زنده نمایید.

اینجانب پس از مطالعه و تحقیق بر اساس شاخص های مکتبی و همچنین درک ضرورت ها و اقتضائات امروز مردم و جامعه اسلامی برادر ارجمند و انقلابی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی را ارجح بر همه نامزدهای موجود می دانم و از همه شما عزیزان می خواهم کمر همت را ببندیم و شانه به شانه برای تغییر وضع موجود به نفع ولی نعمتان انقلاب اسلامی محرومین و مستضعفین از هیچ همتی دریغ و فروگزار نکنیم  باشد که مورد توجه و شفاعت  امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب اسلامی قرار گیریم.

در این میان توجه به نکات ذیل ضروری به نظر می رسد:
اول اینکه شرایط موجود به نفع آحاد مردم و مستقر شدن دولتی خدمتگزار و اهل اقدام و عمل، مهمترین ضرورت فعلی کشور است و همه اقدامات ما بایستی به نحوی باشد که تکرار خسارت های مادی و معنوی چهار سال گذشته محقق نگردد.

دولت یازدهم نشان داد که دغدغه کار و خدمت ندارد و صرفا با ترفندهای سیاسی و عملیات روانی و تبلیغاتی به گذران وقت می پردازد و کارگزاران دولتی را بیش از آنکه بر اساس شایسته سالاری و خدمتگزاری انتخاب کند، با شاخص های حزبی و جناحی و متکی بر قبیله گرایی سیاسی منصوب نموده و نبایستی این روند ادامه پیدا کند. لذا از همه دوستان در هر جایگاهی که قرار دارند استدعا را دارم تمام توان  خود را برای پایان دادن به فضای نامطلوب فعلی به کار گیرند.

دوم اینکه رای به نامزد اصلح، اصلی دینی و عقلایی است و در کنار لزوم تغییر وضع موجود، مکمل یکدیگر به شمار می روند. بازخوانی ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری  گویای این حقیقت است که آنچه سرنوشت کشور را تغییر داده است، اراده ها و تلاش های عملی بوده است و نه تماشای نظرسنجی ها و بگومگوهای رسانه ای.

لازم به یادآوری است هم در انتخابات دوم خرداد ٧٦، هم سوم تیر ٨٤ و هم ٢٩ خرداد ٩٢، تا روزهای پایانی منتهی به انتخابات، فضای رسانه ای و گزارش های مبتنی بر نظرسنجی حکایت از پیروزی افرادی داشت که در روز انتخابات شکست خوردند، این بار نیز مستثنی نخواهد بود و لزومی ندارد نتایج نظرسنجی ها و فضاسازی های کاذب تبلیغاتی و رسانه ای  سرنوشت انتخابات را رقم بزند.

پس همه ما به فضل الهی باید با چشمانی باز و نگاهی عبرت آموز به گذشته در صحنه فعال باشیم و مرعوب جوسازی ها نشویم و تا آخرین لحظات مقرر از معرفی نامزد اصلح و تبلیغ برا او دریغ نکنیم.

ان شاءالله در اینصورت با عنایات ارواح پاک و طیبه شهیدان نصرت الهی یلریگر ما در عرصه انتخابات خواهد بود و گامی بلند برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز برداشته خواهد شد.

والعاقبه لاهل التقوی و الیقین- نصر من الله و فتح قریب
٢٢ اردیبهشت ماه ١٣٩٦ مطابق با نیمه شعبان
سیدمحمدرضا حسینی
عضو سابق شورای مرکزی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل


کد خبرنگار : 16