تاریخ : 1396,پنجشنبه 28 ارديبهشت13:42
کد خبر : 235557 - سرویس خبری : یادداشت

وحید یامین‌پور

کدام کار، اخلاقی است؟

جوانی توبه کرده و برای اظهار ارادتش به خاندان اهل بیت علیهم السلام ترانه ای به آستان مقدس حضرت رضا علیه السلام تقدیم کرده و حالا اصرار داشته با خادم آن حضرت دیدار کند؛ خادم آن حضرت هم آغوش گشوده و از ابراز ارادتش به مولا تشکر کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: وحید یامین‌پور// جوانی توبه کرده و برای اظهار ارادتش به خاندان اهل بیت علیهم السلام ترانه ای به آستان مقدس حضرت رضا علیه السلام تقدیم کرده و حالا اصرار داشته با خادم آن حضرت دیدار کند؛ خادم آن حضرت هم آغوش گشوده و از ابراز ارادتش به مولا تشکر کرده است.

گروهی اسناد و عکسهای گذشته او را منتشر می کنند تا به همه یادآوری کنند او گناهکار بوده؛ حتی به این بسنده نمی کنند و به خانواده و ناموس او هم اهانت های شرم آور می کنند! اینها همان گروهی هستند که می گویند نباید بین مردم دیوار کشید!

به یاد آیات ابتدایی سوره عبس می افتم:

عبس و تولی ... و ما یدریک لعله یزکی!

چرا آن هنگام که آن مرد نابینا آمد رو ترش کردی و چهره برگرداندی؟! و تو چه می دانی شاید او پاک شده باشد یا متذکر شده و یا یاد خدا او را دربرگیرد وبه او فایده بخشد؟!

هنگامی که آن اشرافی پیش تو آمد تو به او رو آوردی! ولی آن هنگام که آن مرد ترسان دوان دوان به سوى تو آمد تو او را نپذیرفتی !

...هرگز چنین مباد!

(سوره عبس. آیات 1 تا 10)