تاریخ : 1396,شنبه 30 ارديبهشت04:31
کد خبر : 235695 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

گزارش ایندیپندنت از معزل فرهنگ اباحه‌گری غرب:

جنبش دانشجویان دختر انگلیس علیه تجاوز جنسی

بر اساس گزارش ایندیپندنت یکی از دختران گفته است :" تاکنون 3 بار مورد تجاوز جنسی واقع شده ام که متجاوز کننده کسی بوده است که یا او را می شناختم یا دوستش داشتم و یا عاشقش بودم"

خبرنامه دانشجویان ایران: بر اساس گزارش ایندیپندنت یکی از دختران گفته است :" تاکنون 3 بار مورد تجاوز جنسی واقع شده ام که  متجاوز کننده کسی بوده است که یا او را می شناختم یا دوستش داشتم و یا عاشقش بودم"

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تابش کوثر، دانشجویان دختر دانشگاه بریستول انگلستان از طریق اسنپ چت فعالیت تبلیغی خود را علیه تجاوز جنسی  آغاز کردند. آنها برای افزایش اگاهی دیگران ، داستان های اذیت و آزار تجاوزهای جنسی که به آنها شده است از طریق اسنپ چت برای دیگران به اشتراک می گذارند. هدف هانا پرایس، رهبر 23 ساله این جنبش  آگاه کردن افراد بیشتری در زمینه این معزل است.

دختر دیگری گفته است :" ترم اول دانشگاه بعد از اینکه با یکی از پسران هم خانه ام بیرون بودیم. او که مست بود مرا مجبور کرد که این کار را انجام دهیم .  ابتدا من خودداری کردم ولی او مرا وادار کرد.

دانشجوی دیگری اینطور توضیح داد که  من در مدت  5 سالی که در بریستول دانشجو بودم  3 بار مورد آزار جنسی و ضرب و شتم  واقع شده ام که  طرف مقابلم کسی بوده است که من یا او را می شناختم یا دوستش داشتم یا عاشقش بوده ام که به طور مداوم هم او را می دیدم.

بر اساس این گزارش بسیاری از زنان انگلستان پس از آشنایی با اسنپ چت داستان های تکان دهنده و دلخراش خود را برای دیگران بازگو می کنند که  بعضی از افراد از نام مستعار و بعضی دیگر نام واقعی خود را ذکر کردند که در این زمینه پرایس می گوید:"  اذیت و آزار جنسی در سطوح زیرین زندگی دانشجویان قرار دارد. اینکه اعلام می کنند تجاوز جنسی موضوع مهمی است و ما به آن اهمیت می دهیم یک دروغ بزرگی است زیرا همه ساکت هستند که من خواستم با جرقه ای این سکوت را بشکنم.