تاریخ : 1396,جمعه 05 خرداد22:26
کد خبر : 236394 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپلیکیشن «عصر ظهور»؛

مجموعه‌ای مهدوی داشته باشید

نرم‌افزار عصر ظهور با موضوع مهدویت و امام عصر(عج) توسط تبیان تولید شده و در کافه بازار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نرم‌افزار عصر ظهور با موضوع مهدویت و امام عصر(عج) توسط تبیان تولید شده و در کافه بازار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نرم‌افزار «عصر ظهور» توسط مؤسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان و با همکاری مسجد مقدس جمکران با موضوع ولادت امام زمان(عج) و مهدویت تولید شده و در کافه بازار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته شده است.

این اپلیکیشن از سه بخش اصلی محتوای برخط (آنلاین)، محتوای برون خط (آفلاین) و نیز پخش زنده مراسمات و برنامه‌های مسجد مقدس جمکران تشکیل شده است که بخش آنلاین آن شامل کتابخانه، سخنرانی، تصویر نوشته، مولودی‌خوانی و انواع کلیپ مهدوی می‌شود.

همچنین بخش آفلاین حاوی یک بانک اطلاعاتی شامل محتوای پرسش و پاسخ، احادیث و اشعار مهدوی، منتخب ادعیه، علائم و نشانه‌های حتمی ظهور و داستان‌های مهدوی است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اینترنت از این گنجینه عظیم معنوی استفاده کنند.

از قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به دانلود و اشتراک‌گذاری همه فایل‌ها، برش و قراردادن تصاویر به عنوان پس‌زمینه و نیز استفاده از صوت‌ها بعنوان رینگتون موبایل اشاره کرد.

همچنین دسترسی و به‌روزرسانی آنی مولودی‌ها و سخنرانی‌ها با موضوع مهدویت و امام عصر (عج)، دسترسی به بیش از یک هزار فایل مولودی صوتی و تصویری، آرشیوی با بیش از پانصد سخنرانی از سخنرانان مطرح کشور، پخش زنده صحن مسجد مقدس جمکران و مناسبت‌ها و برنامه‌های رادیویی، بیش از یکصد رینگتون و هزاران تصویر نوشته مهدوی، دسترسی آنلاین به بیش از یک هزار کتاب و دو هزار و پانصد مقاله با موضوع مهدویت، مجموعه‌ای از اشعار، پاسخ به شبهات، داستان‌های مهدوی، احادیث و منتخب ادعیه و آداب زیارت و تاریخچه مسجد مقدس جمکران از امکانات نرم‌افزار به شمار می‌رود.

کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.