تاریخ : 1396,چهارشنبه 10 خرداد01:12
کد خبر : 236864 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

درخواست رفع حصر و اجرای برنامه‌های غیراخلاقی در دانشگاه صنعتی قم

زارعی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم به تداوم سلسله برنامه‌های هنجارشکن در دانشگاه صنعتی قم در سکوت و بی‌تفاوتی مسئولان دانشگاه واکنش نشان داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: زارعی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم به تداوم سلسله برنامه‌های هنجارشکن در دانشگاه صنعتی قم در سکوت و بی‌تفاوتی مسئولان دانشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، زارعی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم به دنبال درخواست رفع حصر سران فتنه در دانشگاه صنعتی قم گفت: در پی برگزاری جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته در دانشگاه صنعتی قم، بیانیه ای مبنی بر اعتراض جامعه اسلامی دانشجویان به عبور از خطوط قرمز نظام در این مراسم منتشر شد که در بخشی از این بیانیه آمده است: برخی کار فرهنگی را با کنسرت اشتباه گرفته اند و برای توجیه کار غلط خود میگویند، دانشجویان باید شاد باشند! شاد بودن برای هر محیطی خوب است، اما به چه قیمتی؟ محیط دانشگاه، محیطی است که خانواده ها به آن اعتماد نموده اند و فرزندان خود را به امانت سپرده اند.

زارعی افزود قسمت مصیبت بار مراسم برگزار شده در دانشگاه آن جایی بود که در حضور مسئولین دانشگاه، مهمان برنامه به لزوم رفع حصر سران فتنه و در قسمتی دیگر به لزوم ایجاد محدودیت برای اختیارات رهبری به عنوان اهداف جریان اصلاح طلب اشاره کرد، و مسئولین ارشد دانشگاه هیچ واکنشی نسبت به این سخنان نشان ندادند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم  در مورد تداوم هنجارشکنی ها در دانشگاه و بی تفاوتی مسئولان دانشگاه گفت: هفته گذشته برنامه ای با عنوان جشن هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی قم، برگزار شد که شورای فرهنگی مصوب کرد برگزاری این مراسم به عهده مدیریت فرهنگی باشد اما بدون هماهنگی به یکی از کانونهای فرهنگی سپرده شد که این مراسم با پخش آهنگ های نامناسب شأن دانشگاه و شهر مقدس قم همراه بود.

وی از اجرای تئاتر ناشایستی در این مراسم سخن گفت و افزود برنامه تئاتری در مراسم جشن هفته خوابگاه ها در دانشگاه برگزار شد که در آن از الفاظ بسیار زشت و شوخی های نامناسب استفاده می شد و متأسفانه از آنجایی که این برنامه در محیط مختلط دانشجویان خواهر و برادر برگزار می شد، برخی از دانشجویان خواهر مجبور به ترک سالن شدند.