تاریخ : 1396,شنبه 13 خرداد17:44
کد خبر : 237153 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت رحلت امام خمینی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت رحلت امام خمینی بیانیه ای صادر کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت رحلت امام خمینی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت رحلت امام خمینی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای مانده در قنوت شهادت امام عشق
ای از تبار زخم عبادت امام عشق
می کرد در نماز غزل های آبیت؛
تصویر اشک از تو روایت ، امام عشق
دل می زنندبا تو به دریای نافله
نیلوفران وحی ولایت،امام عشق
تا پرکشان لاله ی روییده در نسیم
کرده ست باور تو قیامت امام عشق.

14 خردادی دیگر و تازه شدن غم فراقی دیرینه. 14 خردادی پر از اندوه برای از دست دادن بزرگ مرد تاریخ، ابر مرد قرن، بت شکن مصمم، امام بزرگوار، امام خمینی.

بسیار اندوهگینیم از نبود امام عزیزمان و غم فقدانش دوباره برای ایران تازه می شود و دوباره بر قلب ملت عزیزمان سنگینی می کند.

این روزها بیشتر از هر روز دیگری نگران نبود امام راحل هستیم زیرا که عده ای برای خروج قطار انقلاب از ریل، ناجوانمردانه دست به تحریف بنیان گذار کبیر انقلاب زده اند. این روزها مدعیان راه امام فقط هر کجا که میخواهند به اهداف پلید خود دست یابند از منویات امام راحل سوءاستفاده می کنند و در غیر اینصورت روی به تحریف امام خواهند آورد.

و صد البت که ما دلمان بسته به اندیشه ی اماممان است و این ساده لوحان نمیتوانند ملت را از راه به در کنند چون پیر دانایمان سید علی در نبود امام عصرمان رهبر و راهنمای ماست و نمی گذارد امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود و مطمئن باشید آنچه به موزه های تاریخ سپرده خواهد شد اندیشه و راه امام خمینی(ره) نیست.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی ایران اعلام می دارد حتی لحظه ای هم دست از آرمان های مد نظر امام خمینی(ره) بر نخواهد داشت و در زیر لوای امام عصر (عج) و با رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) از هیچ تلاشی برای تحقق حکومت عدل الهی دریغ نخواهد کرد.