تاریخ : 1396,چهارشنبه 24 خرداد15:53
کد خبر : 238148 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

تلگرام را مطابق میل خود تغییر دهید؛

17 تم زیبا و متفاوت برای نسخه دسک‌تاپ تلگرام +آموزش

در این گزارش به معرفی 17 تم و یا همان پوسته گرافیکی متفاوت برای نسخه دسک‌تاپ تلگرام پرداخته‌ایم و علاوه بر آن چگونگی تعویض پوسته تلگرام را آموزش داده‌ایم. اگر اهل تلگرام‌بازی و تنوع پسند هستید، مشاهده این گزارش را هرگز از دست ندهید.

خبرنامه دانشجویان ایران: با جست‌وجویی ساده در موتورهای جست‌جوی اینترنتی می‌توانید به راحتی به صدها تم زیبا و متنوع دست پیدا کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر زمینه و تم پیش‌فرض نرم‌افزار تلگرام دسکتاپ خود را نمی‌پسندید و یا به دنبال تنوع هستید، می‌توانید از صدها تم متنوع دیگر به جای تم‌های فعلی استفاده کنید، که ظاهر تلگرام را زیر و رو و محیطی دلخواه شما را ایجاد خواهد کرد. در ادامه این گزارش آموزش تصویری تعویض تم تلگرام به همراه بسته‌ای از تم‌های زیبا و متنوع آمده است.

*** آموزش تعویض تم تلگرام دسک‌تاپ
برای استفاده از طرح‌ها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1- نرم‌افزار تلگرام دسکتاپ را باز کنید.

2- برای شروع همانند تصویر زیر، یکی از تم‌های دانلود شده را در یک چت ارسال کنید.

3- طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4- پس از این که دانلود طرح کامل شد، با کلیک کردن بر روی آن پنجره جدیدی باز می‌شود که نمایی از طرح را به شما نشان می‌دهد. در این مرحله می‌توانید با انتخاب APPLY THIS THEME طرح را در تلگرام دسکتاپ اجرا کنید و یا گزینه CANCEL را بزنید و به مرحله قبل برگردید.

5- اگر گزینه APPLY THIS THEME را بزنید، طرح در نرم‌افزار شما اجرا می‌شود. اما در این مرحله 15 ثانیه فرصت دارید که تصمیم بگیرید!

6- اگر گزینه KEEP CHANGES را انتخاب کنید، تغییرات اعمال شده در تلگرام دسکتاپ شما ذخیره خواهد شد.(اگر گزینه REVERT را انتخاب کنید، ظاهر نرم‌افزار شما به شکل قبل بازمی‌گردد.)

*** دانلود 17 تم برای تلگرام دسک‌تاپ
برای دانلود 17 تم متفاوت برای تلگرام دسک‌تاپ خود روی کادر زیر کلیک کنید. در ضمن با جست‌وجویی ساده در موتورهای جست‌جوی اینترنتی می‌توانید به راحتی به صدها تم زیبا و متنوع دست پیدا کنید.

*** نحوه بازگرداندن تم به حالت اولیه

- روی علامت سه خط در قسمت بالای تلگرام کلیک کنید.

- در این قیمت روی گزینه settings کلیک کنید.

- در صفحه باز شده و در قسمت chat background، گزینه use default theme را بزنید و بعد روی APPLY THIS THEME کلیک کنید.

- نهایتا پوسته تلگرام به حالت اولیه بازخواهد گشت.


کد خبرنگار : 20