تاریخ : 1396,دوشنبه 29 خرداد08:21
کد خبر : 238561 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

معرفی ربات تلگرام صدور آنی کارت اهدای عضو

۲۷۰۸۱ نفر در صف دریافت و پیوند عضو هستند. بسیاری از ما قلبا تمایل داریم عضو انجمن اهداکنندگان اعضای بدن پس از مرگ مغزی شویم اما وقت آزاد نداریم تا دنبال‌اش برویم و مدارک‌مان را بدهیم و ثبت‌نام کنیم و کارهای دیگری که نیاز است. اکنون یک ربات تلگرام به صورت آنی کارت اهدای عضو شما را صادر می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: ۲۷۰۸۱ نفر در صف دریافت و پیوند عضو هستند. بسیاری از ما قلبا تمایل داریم عضو انجمن اهداکنندگان اعضای بدن پس از مرگ مغزی شویم اما وقت آزاد نداریم تا دنبال‌اش برویم و مدارک‌مان را بدهیم و ثبت‌نام کنیم و کارهای دیگری که نیاز است. اکنون یک ربات تلگرام به صورت آنی کارت اهدای عضو شما را صادر می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه؛ در اقدامی قابل تحسین و جالب، انجمن اهدای عضو ایرانیان  اقدام به راه‌اندازی یک ربات تلگرام برای صدور آنی کارت اهدای عضو کرده است تا هر علاقه‌مندی بتواند از راه دور و آنلاین مشخصات خود را وارد سامانه مذکور کرده و کارت اهدای عضو خود را سریعا و بدون هیچ‌گونه دردسر و تلف شدن زمان، دریافت کند.

این ربات تلگرام از طریق آی‌دی Ehdayeozv_bot@ در دسترس قرار می‌گیرد. با کلیک روی کلید «ثبت‌نام کارت اهدای عضو انجمن» می‌توانید اطلاعات خود مانند شماره کد ملی، نام، نام خانوادگی، استان و شهرستان محل سکونت و اطلاعات دیگر را وارد کنید و چند ثانیه بعد تصویر کارت اهدای عضو خود را مشاهده و برای دیگران بفرستید یا دانلود نمایید.

این ربات به شما این امکان را می‌دهد که نسخه قابل چاپی از کارت خود را نیز تهیه و خودتان اقدام به چاپ این کارت کنید تا همیشه و در صورت نیاز همراه خود داشته باشید.

فراموش نکنید که هر فرد مرگ مغزی می‌تواند جان هشت نفر دیگر را نجات دهد و اهدای عضو به نوعی اهدای زندگی به دیگران است.