تاریخ : 1396,دوشنبه 29 خرداد22:16
کد خبر : 238620 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ثبت‌نام دوره‌ تربیت مربی و مدرس

مرکز آموزش علمی کاربردی سپاه محمد رسول الله(ص)، دوره‌های تربیت مربی و مدرس بینش مطهر را برای نهمین بار در ترم تابستان برگزار می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مرکز آموزش علمی کاربردی سپاه محمد رسول الله(ص)، دوره‌های تربیت مربی و مدرس بینش مطهر را برای نهمین بار در ترم تابستان برگزار می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مرکز علمی کاربردی سپاه محمد (ص) با هدف ایجاد نهضت کتابخوانی، ‌مطالعه و مباحثه از آثار شهید مطهری در سطح جامعه، بسط و نشر اندیشه و فکر در سطح جامعه و پرداختن عمیق و دقیق به آثار ایشان، دوره جدید تربیت مدرس، تربیت مربی بینش مطهر و روانشناسی اسلامی و بینش مطهر ویژه کودکان و نوجوانان به صورت حضور و غیر حضوری برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا یک تیرماه با مراجعه به سایت bineshemotahar.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شروع کلاس‌ها از روز پنج شنبه 8 تیر خواهد بود و به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب قبولی شوند، مدرک پایان دوره از طرف مرکز اعطا می‌شود.

در صورت داشتن هرگونه سؤال، می‌توانید با ایمیل info@bineshemotahar.ir  در ارتباط باشید و یا با تلفن ٣٣٠٧٩٠٦٠ و ٣٣٠٧٥٣٣٠ تماس بگیرید.

نشانی محل برگزاری دوره به شرح زیر است: تهران خیابان پیروزی خیابان نبرد شمالی میدان نبرد خیابان شهید ابراهیم بیدی مرکز علمی کاربردی محمد رسول الله (ص)