تاریخ : 1396,دوشنبه 12 تير02:27
کد خبر : 239735 - سرویس خبری : اخبار آزمون دانشگاه آزاد

معاون دانشگاه خبر داد؛

تأیید حدود ۱۷۰۰ رشته محل دانشگاه آزاد

معاون حقوقی دانشگاه آزاد گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس با مسئولان آموزش عالی حدود هزار و ۷۰۰ رشته محل این دانشگاه تأیید شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون حقوقی دانشگاه آزاد گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس با مسئولان آموزش عالی حدود هزار و ۷۰۰ رشته محل این دانشگاه تأیید شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، علیرضا منادی گفت: عصر امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه ای با حضور مسئولان آموزش عالی و مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد که در این جلسه حدود هزار و ۷۰۰ تا دو هزار رشته محل این دانشگاه تأیید شدند.

وی افزود: براساس شاخص های مطرح شده این رشته محل ها مورد تأیید قرار گرفتند.

معاون حقوقی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از دو هزار و ۵۰۱ رشته محل این دانشگاه که حذف شده بود در جلسه امروز حدود ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ رشته  محل تأیید شدند و قرار شد مابقی رشته محل ها نیز بررسی شوند.

منادی خاطرنشان کرد: قرار است وزارت علوم طی دو سه روز آینده فرآیند بررسی مابقی رشته محل های این دانشگاه را انجام دهد و نتیجه را اعلام کند.

وی عنوان کرد: براساس نتایج اعلام شده اگر قرار بر حذف رشته محلی باشد آن رشته محل از دفترچه فعلی منتشر شده در سایت مرکز آزمون این دانشگاه حذف خواهد شد.