تاریخ : 1396,پنجشنبه 22 تير14:32
کد خبر : 240740 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تشکل های یکبار مصرف اجازه فعالیت در دانشگاه آزاد ندارند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: تشکل های یکبار مصرف در محیط این دانشگاه وجود دارد و در فضای آینده دانشگاه اجازه نمی دهیم این نوع تشکل ها فعالیت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: تشکل های یکبار مصرف در محیط این دانشگاه وجود دارد و در فضای آینده دانشگاه اجازه نمی دهیم این نوع تشکل ها فعالیت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری گفت: در دانشگاه آزاد نیز تشکل های یکبار مصرف وجود دارد و شاید تعداد آنها کم باشد اما در فضای آینده اجازه نمی دهیم که این نوع تشکل ها فعالیت کنند.

وی افزود: تعریف تشکل های دانشجویی به معنای جریانات خودجوش دانشجویی است که به دلیل احساس مسئولیت به فضا وارد می شوند و برای رشد و پیشرفت فضای فکری و فرهنگی دانشگاه برنامه ریزی می کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد عنوان کرد: تشکل هایی که هدف پیشرفت فضای فکری و فرهنگی دانشگاه را داشته باشند و اینگونه برنامه ریزی کنند مورد حمایت همه جانبه مسئولان دانشگاه آزاد هستند.

کلانتری تاکید کرد: یکی از برنامه های آینده معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد حمایت و شناسایی این نوع تشکل ها است.

وی گفت: برخی تشکل های دانشجویی نیز به عنوان تشکل های یکبار مصرف بشمار می روند که این نوع تشکل ها به دلیل منافع توسط یک قدرت و باندهایی ایجاد می شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد: تشکل های یکبار مصرف تابلو می زنند، سرو صدا راه می اندازند اما هیچ وقت واقعیت ندارند بنابراین به طور قطع این نوع تشکل ها باید از فضای دانشگاه جمع و جور شوند و نتوانند عرصه مقدس دانشگاه را محل بازی های سیاسی خود کنند.