تاریخ : 1396,یکشنبه 25 تير14:31
کد خبر : 240989 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نظر جالب خداداد عزیزی درباره دایی و کریمی

دوست دارم کریمی، دایی را شکست دهد تا دهان عده ای بسته شود، جنس پرسپولیس جورتر از استقلال است

خبرنامه دانشجویان ایران: دوست دارم کریمی، دایی را شکست دهد تا دهان عده ای بسته شود، جنس پرسپولیس جورتر از استقلال است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تی نیوز، خداداد عزیزی، درباره سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران و اینکه برخی ها با توجه به وضعیت باشگاه نفت و بازیکنان جذب شده، احتمال موفقیت کریمی را ضعیف می دانند، اظهار داشت: شرایط باشگاه نفت و بازیکنان جذب شده را نمی دانم، اما مطمئن هستم کریمی در این تیم موفق خواهد شد. چرا عده ای از بیرون دوست ندارند کریمی در مربیگری موفق نشود؟
فوتبال ایران با رانت دولتی اداره می شود

وی افزود: ۴ نفر از مربیان ایرانی را معرفی کنید که رزومه و علم و دانش دارند. غیر از امیر قلعه نویی که با گرفتن جام های زیاد، رکورددار است و همچنین علی دایی، چه کسانی رزومه خوبی دارند؟ فوتبال ایران بر اساس رابطه می چرخد، اینکه فلانی باجناقش مسئولیت دارد و دیگری هم با معاون وزیر آشناست. برخلاف اینکه ادعای خصوصی سازی می کنیم، فوتبال ما دولتی است و با رانت اداره می شود. این رانت کاری می کند که با تماس تلفنی بگویند فلانی را بردار و شخص دیگری را جایگزین کن. تیم های ما مانند بایرن مونیخ کمیته فنی ندارند که بررسی کنند مدیرعاملی که فلان مربی را جایگزین کرده، چه رزومه ای داشته است.

تا کمر برای کریمی خم می شوند
عزیزی با تمجید از کریمی خاطرنشان کرد: کریمی فوتبالیست بزرگی بوده و دانش فنی هم دارد. او اسطوره و بازیکن سال آسیا بوده است. تصور کنید قاره آسیا ۵ میلیارد جمعیت دارد و یک میلیون فوتبالیست. کریمی از میان این همه فوتبالیست، بهترین شده است. آدم هایی که مغرض نیستند، وقتی کریمی را می بینند یا نام او را می شنوند تا کمر برایش خم می شوند. ...