تاریخ : 1396,یکشنبه 25 تير19:42
کد خبر : 241028 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

سراسری شدن نسل چهار رایتل

مدیرعامل رایتل گفت: با همکاری همراه اول شبکه‌ نسل 3 و 4 رایتل در کل کشور سراسری شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل رایتل گفت: با همکاری همراه اول شبکه‌ نسل 3 و 4 رایتل در کل کشور سراسری شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس‌، مجید صدری در مراسم افتتاح پروژه‌های رایتل در آستانه راه‌اندازی فاز سه شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران در پاسخ به پیشنهاد رئیس ارتباطات برای ارائه بسته‌های ترکیبی موبایل گفت: رایتل اخیراً بسته‌های جدیدی عرضه کرده که طی آن تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت‌های دائمی رایتل به 299 ریال کاهش یافته و کمترین تعرفه بین اپراتورها علاوه بر اینکه در برخی از اپراتورها هزینه مکالمات کمتر از یک دقیقه به دقیقه رند می‌شود اما در رایتل هزینه این مکالمات به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: در یکی از این بسته‌ها با 5 هزار تومان امکان مکالمه نامحدود درون شبکه فراهم است که بنابراین رایتل بسته‌های ترکیبی برای مشترکان خود دارد.

* ارائه سرویس تامین اجتماعی از سرویس رایتل با کد بیمه

صدری از طرح‌های ویژه رایتل برای بیمه شدگان تامین  اجتماعی به مناسبت روز تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح‌ها طی چند روز آینده اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند با کد بیمه سرویس‌های مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل رایتل افزود: حذف دفترچه بیمه و استفاده از سیم کار رایتل در 2  استان اجرایی شده و تست‌ها در مرحله نهایی شدن هستند.

صدری همچنین از عقد تاییدیه بازنگری طرح تجاری و مناسب‌سازی تعهدات مالی تضمینی و ایجاد شرایط لازم برای مشارکت سرمایه‌گذاران در شبکه رایتل با نظر دولت و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد و گفت: در این بازنگری مدت پروانه رایتل از 15 سال به 20 سال افزایش یافته است.

وی همچنین از تسویه بدهی رایتل به وزارت ارتباطات از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

صدری با اشاره به سراسری شدن نسل 3 و 4 رایتل در کل کشور گفت: با تفاهم با همراه در 1200 شهر سرویس 3G و 750 شهر سرویس LTE رایتل راه‌اندازی شده و شعار از خزر تا خلیج فارس با 3G رایتل به از خزر تا خلیج فارس به LTE تغییر کرد.

امروز از پروژه های سامانه ارایه محتوای چند رسانه‌ای و تلویزیون همراه رایتل، ‎پرتال گنج انسان با همکاری وزارت دادگستری، ‎تست عملیاتی و میدانی LTE Advance ، ‎تفکیک ترافیک داخل از خارج، ‎ارایه سرویس IPV6 برای تمام مشترکان رایتل و ‎آغاز به کار رسمی نخستین MVNO رونمایی شد.