تاریخ : 1396,دوشنبه 26 تير18:25
کد خبر : 241111 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مسأله اول کشور ورزشگاه رفتن بانوان است!

آتش به اختیار را ایشان تنها درباره مسائل فرهنگی مطرح کردند در حالی که دولت ها نسبت به این موضوع بی توجه هستند

خبرنامه دانشجویان ایران: آتش به اختیار را ایشان تنها درباره مسائل فرهنگی مطرح کردند در حالی که دولت ها نسبت به این موضوع بی توجه هستند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مساجد نیوز، حجت الاسلام محمود دهقانپور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره آتش به اختیار بیان داشت:
«مجموعه های فرهنگی به قدری سستی کردند که رهبر معظم انقلاب مستقیماً ورود کرده و به دانشجویان آتش به اختیار دادند. متأسفانه عده ای مسائل اصلی را به حاشیه رانده و مسائل حاشیه ای را اصل قرار داده اند. برای نمونه سال گذشته بحث کنسرت را مطرح کردند امسال نیز درباره ورود بانوان به ورزشگاه ها تأکید کردند. آیا مسئله اول کشور حضور بانوان در ورزشگاه ها است؟ این یعنی مسائل حاشیه را اصل قرار دهیم».

استاد حوزه و دانشگاه، با بیان این که افراد می خواهند با مطرح کردند مسائل حاشیه ای ذهن افراد را از مسائل اصلی دور کنند، تأکید کرد:
«عده ای از واژه آتش به اختیار سوء استفاده کرده و آن را عمل خودسرانه بیان می کنند، در حالی که مقام معظم رهبری قانونمندترین فرد بوده و هیچ گاه افراد را به بی قانونی دعوت نمی کنند. رهبر انقلاب بارها به مسئولین تأکید کردند به مسائل اصلی توجه داشته و مسائل فرعی را کنار بگذارید، ولی آن ها می خواهند مسائل اصلی را کنار گذاشته و مسائل فرعی را اصل قرار دهند. رهبر انقلاب در هیچ دولتی از تعبیر آتش به اختیار استفاده نکرده بودند ولی عمل عده ای سبب شد ایشان چنین موضوعی را مطرح کنند».

حجت الاسلام دهقانپور، تشریح کرد:
«آتش به اختیار را ایشان تنها درباره مسائل فرهنگی مطرح کردند در حالی که دولت ها نسبت به این موضوع بی توجه هستند».

امام جمعه نیر، دولت را پاسخگو مطالبات مردم عنوان کرد و بیان داشت:
«مردم در مسائل اقتصادی مطالبه گر هستند در حالی که دولت در این زمینه موفق نبوده است به همین دلیل برای فرار از پاسخگویی، مسائل فرعی را مطرح می کند تا ذهن مردم مشغول شود. دولت وقتی نمی تواند مطالبه مردم را پاسخ دهد مجبور است مسائل فرعی را مطرح کند».

وی یادآور شد:
«دولت وعده داده بود با برجام تمام مشکلات به ویژه اقتصادی حل می شود ولی آمریکایی ها زیر آن زده و تیر دولت به سنگ خورد. وقتی دولت نتوانست به مطالبات مردم پاسخ دهد مسائل حاشیه را مطرح کرد تا مسائل اصلی قربانی مسائل فرعی شوند».

حجت الاسلام دهقانپور با بیان این که دولت آینده باید از کابینه پویایی برخوردار باشد، بیان داشت:
«اگر نقدی صورت می گیرد این تصور ایجاد نگردد که در برابر دولت ایستادگی صورت می گیرد».

وی در پایان خاطرنشان کرد:

«انتظار داریم دولتمردان به نصیحت های مشرفانه رهبر انقلاب جامه عمل بپوشاند و تصور نکنند که ایشان صرفاً یک نظر دارند».