تاریخ : 1396,پنجشنبه 05 مرداد13:28
کد خبر : 241971 - سرویس خبری : باشگاه نویسندگان

علیرضا سلطانی؛

دیگر چه اتفاقی باید بیفتد؟

تا قیامت هم با آمریکا مذاکره کنیم نتیجه ای ندارد. ملت ما را تحریم میکند و در مقابل از سران فتنه حمایت میکند. ملت ما را تحریم میکند و در مقابل بودجه های هنگفتی را برای حمایت از منافقین و تروریسم تصویب میکند.

خبرنامه دانشجویان ایران: علیرضا سلطانی*// با ۴۱۹ رای موافق و فقط ۳ رای مخالف طرح تحریم‌های ایران در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد.

یادمان نرفته این سخن حضرت آقا را که به مذاکرات خوشبین نیستم. لیکن میخواهند مذاکره بکنند، بکنند.

گاهی پدر با کار فرزند مخالفتی نمیکند بلکه خود او متنبه شود و مسیر درست را درپیش گیرد.

حضرت آقا به چه لحنی بگویند که از این بساط ناراضی هستند؟

هنوز یادمان نرفته است کلام شیوای حضرت آیت الله جوادی آملی را که فرمودند پس از دست دادن به ابلیس باید تعداد انگشتان خود را بازشماری کنید.

یادمان نرفته است زمانی را که #جوان_حزب_الله از هر تریبونی فریاد میزد که اقای دیپلمات!! جلاد تحریم انگشتان دستت را ندزدد، برداشتن تحریم پیشکش.

و هنوز یادمان نرفته است کلام ریاست جمهور در مناظرات اخیر را که دوباره به ما اعتماد کنید تا همین تحریم های باقی مانده را نیز برداریم.

شروع مذاکرات با شیطان بزرگ آن هم زمانی که ولی زمان به آن خوشبین نبودند، اشتباه بود.

چقدر #جوان_حزب_الله فریاد زد که در عوض کوتاه آمدن از یک آرمان، تحریمی که برداشته نمیشود هیچ دشمن مصمم تر میشود تا آرمان های دیگری را نیز برباید.

در این مدت با دشمن دست دادند، به آن امتیاز دادند و هم به دشمن القابی چون مودب و باهوش دادند درحالی که منتقد داخلی را بیشعور خطاب کرده و روانه جهنم کردند.

این هم از نتیجه. تا دیروز فقط تحریم بودیم اما فی الحال تحقیر هم به آن اضافه شد.

تا به کی باید فریاد بزنیم که در وعده دشمن هیچ صداقتی نیست؟؟؟

دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا این بساط جمع شود؟؟

تا قیامت هم با آمریکا مذاکره کنیم نتیجه ای ندارد. ملت ما را تحریم میکند و در مقابل از سران فتنه حمایت میکند. ملت ما را تحریم میکند و در مقابل بودجه های هنگفتی را برای حمایت از منافقین و تروریسم تصویب میکند.

جلاد این روزهای تحریم مشکلش فقط هسته ای نبود، موشکی هم نیست. او تا این نظام را به خیال خام خود به زمین نزند آرام نمینشیند. اما مگر مرده است #جوان_حزب_الله؟؟

همه بدانند که تا ظهور ایستاده ایم و هر چیزی به ما بدهند، دست از بیعتی که با ولی زمان بسته ایم برنمیداریم ان شاالله

* مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان


کد خبرنگار : 17