تاریخ : 1396,دوشنبه 09 مرداد14:41
کد خبر : 242275 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

دو واکنش مهم دفتر تحکیم وحدت به هتک حرمت مسجدالاقصی و جنایت در میانمار

مذاکره با افرادی که هیچ پایبندی به انسانیت و آزادی ندارند و خود را ژن برتر بشریت می دانند.نتیجه آن می شود که رژیم غاصب صهیونیستی طی همین سال ها کنترل حرم ابراهیمی در شهر الخلیل را به طور کامل در دست گرفته و آن مکان مقدس مسلمانان را از مسجد به کنیسه تبدیل کرده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دفتر تحکیم وحدت در پی هتک حرمت اخیر به مسجدالاقصی و جنایات به وقوع پیوسته در میانمار طی بیانیه هاییی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، متن نامه اعتراض به جنایات در میانمار که مخاطب آن رئیس سازمان ملل است به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (آیه ۵ سوره ی قصص)

دبیرکل سازمان ملل متحد؛
جناب آقای آنتونیو گوترس
هرروز آمار بهت آوری از وضعیت وخیم مسلمانان در غرب میانمار از سوی سازمان ملل متحد در رسانه ها منتشر می گردد بی آنکه سخنی از مسبب ماجرای مسلمانان روهینگیا به میان آید و اقدامی قاطع برای پایان دادن به این آمار صورت گیرد:

– ۱۰۰۰ مسلمان روهینگیایی در حملات اخیر ارتش میانمار کشته شده‌اند.
– تقریبا ۷۵ هزار مسلمان روهینگیا به دلیل سرکوب خونین ارتش از این روستاها فراری شده‌اند.
-کودکان زیر ۲ سال حتی از کمترین رژیم غذایی کافی هم برخوردار نیستند.

و بازهم جهان نظاره گر انفعالی مکرر از سوی سازمانی است که پس از جنگ جهانی دوم و نسل‌کشی های صورت گرفته، برای پیگیری مسائل حقوق بشر ایجاد شد تا مانع وقوع تراژدی های مشابه در آینده جهان شود؛ همان گونه که بیش از هشتصد روز است که یمن با تمام کودکان، زنان و مردان بی گناهش در آتش جنایات بی سابقه جنایتگران می سوزد و سازمان ملل متحد تنها به جمله ای برای شکستن سکوت مرگبار خود بسنده می کند.

آقای آنتونیو گوترس؛
تجاوز به حق شهروندی و انسانی مسلمانان روهینگیا سابقه ای طولانی دارد؛ آنان سال هاست که ازحق آزادی عقیده، حق تحصیل، آزادی بیان و… محروم اند و سوال اینجاست که چرا سازمان ملل متحد به قوانینی که خود اظهار داشته است اعتنا نمی کند؟ چرا نتیجه ی ماموریت این سازمان برای تحقیق در مورد جنایات و تجاوز ها در مورد مسلمانان مظلوم روهینگیا هنوز به طور کامل اعلام نشده است و چرا قطعنامه ای برای تنبیه و محکومیت دولت و ارتش ظالم میانمار که به وحشیانه ترین شکل ممکن مردم مسلمان و بومی این کشور را از وطن خودشان می رانند و آنها را به طور دسته جمعی از بین می برند، صادر نمی شود؟

چرا ماده های ۷، ۱۵، ۱۸، ۱۹و ۲۶ اعلامیه جهانی حقوق بشر به شعارهایی با ظاهری آراسته تبدیل شده اند که در مقام عمل پوچ می نماید و بعد از چند سال در کشور میانمار، هنوز جامه ی عمل بر آنها پوشیده نشده است؟

البته لازم به ذکر است از سازمانی که پایه های آن بر حمایت جلادان جنگ جهانی دوم استوار گشته است و بودجه اش را از متجاوزان به کشورهای یمن و سوریه و عراق تامین می کند، نمی توان انتظاری فراتر از چشم پوشی از حقوق مظلومین حقیقی این جهان را داشت.

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد
با این توصیف از بیان رسالت های سازمان ملل متحد که فرسنگ ها از عدالت و حقانیت دور است گذر کرده و لازم می دانیم صراحتا از شما مطالبه کنیم،

ما دانشجویان مسلمان ایران ، ابتداً از شما توقع داریم که هرچه زودتر موانع موجود برای یاری و کمک مسلمانان مظلوم میانمار و بازتاب واضح خبری جنایات ارتش و دولت میانمار را قاطعانه مرتفع کرده و در نهایت هم به شما و دیگر مسئولان سازمان مذکور، هشدار می دهیم که وظیفه انسانی و قانونی خود را به انجام رسانده و از تعرض به حقوق مردم بی گناه روهینگیا و کشتار بی رحمانه آنان جلوگیری نمایید و نگذارید بیش از این لکه ی ننگ بی غیرتی و بی اعتنایی بر دامن این سازمان بنشیند چرا که تاریخ شاهد خواهد بود و این وعده الهی است که عاقبت ظالمان و هم کیشانشان جز نابودی و هلاکت نخواهد بود.

– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دکتر شریعتی(عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان
– اجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان(عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیرجان
– انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل (عضو دفتر تحکیم وحدت)
– مجمع عدالت خواه دانشگاه فسا
– مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه گیلان
– تشکل دانشجویی امام حسن مجتبی
– مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج
– مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان
– مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه مازندران
– مجمع عدالتخواهان دانشگاه  شهید باهنر کرمان
– جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی
– بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد
– بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد
– بسیج دانشجویی  دانشگاه علوم پزشکی تهران

متن انگلیسی نامه نیز به شرح زیر می باشد:

In the name of allah

“And We wanted to confer favor upon those who were oppressed in the land and make them leaders and make them inheritors”

(۵-GHASAS-QURAN)

To the current president of the United Nations, António Guterres;

Everyday we hear news-published by the United Nations-of the horrible situation of the muslims in west Myanmar without speaking of the reason for Rohingian muslim’s circumstances and a certain move to stop these numbers from growing:

-۱۰۰۰ Rohingian muslims have lost their lives after the new attack

-About 75000 Rohingian muslims have ran away of their villages because of the attacks

-Kids under 2 don’t even have the most basic nutrients to survive

And now again the world is waiting for the actions of an organization that was built after the felonies of the “WWǁ” and for bringing back people’s rights and stop such tragedies from happening.

Just like the situation in Yemen, it’s been more than 800 days that men, women and children are burning in the fire of the war and the UN sticks to just a sentence and that’s it!

Mr.António Guterres;

Ignoring and crushing Rohingian muslim’s human rights has a very long history.

It’s been years that their right of speech, education etc. is taken from them and the question is why doesn’t the UN follow the laws it, itself has made?

Why isn’t the result of it’s project to oversee Rohingian muslim’s situation still not published and why isn’t there any resolution to punish the cruel army of Myanmar that kill their own people in the most horrible ways possible?

Again, why doesn’t the UN do what it’s supposed to do

Although by knowing where the UN supporters and Financial capital come from and who the UN supported during WW|| maybe it’s not such a huge surprise to see the UN doing nothing for these poor people!
With all said, we decide to move on from the dark history of the UN and ask you directly

We, the muslim students of Iran, firstly expect you to help the Myanmar people and to stop their army from killing their people and tell the world what has been happening there.

Secondly, we warn you to do your duty to the poor people in the world becase history has shown that in the end, cruel people always lose

-Islamic Association of Mashhad’s Payam-E-Noor University
-Islamic Association of Iran University of Science and technology
-Islamic Association of Esfarayen Uviversity
-Islamic Association of Doctor Shariaty Uviversity
-Islamic Association of Tabriz Uviversity
-Islamic Association of Al-Zahra Uviversity
-Islamic Association of Zanjan Uviversity
-Islamic Association of Oroumieh University of Technology
-Islamic Association of Hormozgan Uviversity
-Islamic Association of Isfehan Uviversity
-Islamic Associatian of QazvinUviversity
-Islamic Association of Sahid-Beheshty Uviversity
-Islamic Association of Hamedan Uviversity
-Islamic Association of Sirjan Uviversity
-Islamic Association of Babols’ Noushirvany Uviversity
-The Justic Forum of Fasa Uviversity
-The Student Assembly of Gilan Uviversity
-The formation of Imam-Hasan
-The Justic Forum of Yasouj Uviversity
-The Justic Forum of Farhangian Uviversity
-The Justic Forum of Mazandaran Uviversity
-The Justic Forum of Shahid-Bahonar Uviversity
-Islamic Society of Shahid-Madany Uviversity
-The Student Basij of Bojnourd Uviversity
-The Student Basij of Tehran Uviversity

همچنین دفتر تحکیم وحدت در پی هتک حرمت اخیر به مسجدالاقصی و شهادت جمعی از نمازگزاران بیانیه ای صادر کرد. متن کامل بیانیه به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و عبری  بدین شرح می باشد.

مسئله قدس حادثه‌ای برای همه موحدین جهان است

مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست و یک مسئله مخصوص به یک کشور و با یک مسئله مخصوص به مسلمانان جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته،  حال و آینده، از روزی که مسجدالاقصی پی ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است. و چه ننگ است برای دولت های اسلامی که با در دست داشتن شریان حیاتی ابرقدرتهای جهان بنشینند و تماشاگر باشند که آمریکا ابر جنایتکار تاریخ یک عنصر فاسد بی ارزش را در مقابل آنان علم کند و باعده‌ای ناچیز عبادتگاه مقدس و قبله گاه اول آنان را از آنان غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه آنان قدرت نمایی کند.(امام خمینی(ره)؛  ۲۵/۱/۶۱)

حوادث چند روز اخیر مسجد القصی که منجر به شهادت ۴ تن از مظلومان فلسطینی و مجروح شدن چند صد تن از آنها در اعتراض به گیت گزاری رژیم غاصب صهیونیستی در ورودی های منتهی به مسجد القصی، قلب هر انسان عدالت خواه و آزاده  را به درد می آورد.

مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است .یک روز قیومیت این پاره تن سرزمین اسلامی بردست امپراتوری سرتاپا استکبار انگلستان بود و درنوامر ۱۹۱۷طی صدور اعلامه بالفور از سوی انگلستان جهت تاسیس (موطن ملی یهود ) به صهیونیست ها سپرده شد وتا امروز مدعی مالکیت اولین قبله مسلمانان می باشند. چرا باید این سرزمین اسلامی طی  سالیان متمادی دستاویز استعمار گران غربی باشد  وهیچ اعتراضی از سوی داعیه داران به اصطلاح اسلامی شنیده نشود.

البته نباید از رژیم هایی که در مثلث عبری -عربی –غربی قرار دارند و زائیده بورژوازی و امپریالیسستی هستند انتظار حمایت داشت چرا که تا زمانی که در یک قطب این مثلث آل سعود خونخوار با تسلیحات آمریکایی از نسل کشی تکفیری های چون داعش ودر یک قطب دیگر آن رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکایی ها در منطقه کودک کشی میکنند، ما باید به مبارزه خود ادامه دهیم تا زمانی که این گونه تفکر را ازکل عالم بیرون و پرچم لا اله الا الله را بر فراز آن به اهتزاز در بیاوریم.

طبق استناد تاریخی در ۱۰۰سال گذشته، هرکجا ایستادگی و مقاومت درمقابل ظلم بوده منجر به پیروزی شده همانند: خرمشهر در ایران، حلب در سوریه ،موصل در عراق و مقاومت هایی همچون جنگ ۳۳روزه در لبنان و جنگ ۲۲روزه و ۸روزه در فلسطین که باحمایت مستقیم ومساعدت ایران در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.و هر کجا که مسولین مذاکره کننده همچون یاسرعرفات ،محمود عباس یا الله یار خان آصف الدوله که از روی ترس از ایدولوژیک خود کوتاه آمد اند، برجام های زیادی بر آنها تحمیل شد همانند ترکمن چای و جام زهردر ایران، و فلسطینی که مساحتی نزدیک به ۲۷۰۰۰کیلومتر مربع در سال ۱۹۴۷داشت به فلسطینی با مساحت نزدیک به ۴۰۰۰کیلومتر مربع مبدل گردید.

این بدین معناست که مذاکره با افرادی که هیچ پایبندی به انسانیت و آزادی ندارند و خود را ژن برتر بشریت  می دانند.نتیجه آن می شود که رژیم غاصب صهیونیستی طی همین سال ها کنترل حرم ابراهیمی در شهر الخلیل را به طور کامل در دست گرفته و آن مکان مقدس مسلمانان را از مسجد به کنیسه تبدیل کرده اند.

حاصل مقاومت ۶۰ساله، دفاع مقدس ۸ روزه غزه می شود .به طوری که رژیم غاصب صهیونیستی با یکی از مجهز ترین ارتش نظامی دنیا حتی به خود اجازه حمله زمینی را نمی دهد. در حالی که حاصل مذاکرات در طی ۶۰سال، ممنوع شدن پخش اذان از مناره های اولین قبله مسلمانان می شود، یا مکان های مقدس گیت گزاری می گردد .

البته جهان اسلام باید موضع خود را به طور شفاف با رژیم غاصب صهیونیستی مشخص نمایند.البته رژیم غاصب صهیونیستی میداند که ایران با دیگر کشور های منطقه فرق دارد زیرا که او دارای تاریخی دینی-تمدنی  می باشد و به همین دلیل رویکرد خصمانه ای نسبت به ایران دارد از یک سو قصد دارند مانند تدوین جنبش بیلور که باعث بازگشت صهیونیست ها به فلسطین گردید. جنبشی  ضد ایرانی ایجاد نمایند و ما را درمسئله اقتدار محدود نمایند و جوامع  جهانی را علیه ایران متحد نمایند و از سوی دیگر تمایل به ایجاد مک فارلین ها هستند

«اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

و از امروز ۲۳سال و ۴۴ روز وقت دارید سرباز هایتان را آماده نمایید.

بأسم الله قاصم الجبارین

أن مشکله القدس هی حادثه لکل الموحدین فی العالم
أن مشکله القدس هی لیست مشکله شخصیه أو مختصه بدوله معینه او بمجموعه معینه من المسلمین فی العصر الحاضر و أنما هی مشکله جمیع الموحدین و المؤمنین فی العالم فی العصور السابقه و العصر الحاضر و المستقبل و من الیوم الذی بنی فیه المسجد الاقصى ألى الیوم الذی یدور فیه هذا الکون. و عار علی جمیع الدول الأسلأمیه التی بیدها شریان حیاه الدول العظمى، ان تجلس و تنظر بأمل الى أمریکا. أمریکا التی هی اکبر مجرمه فی التاریخ و عنصر فساد و لا قیمه لها، تقف الیوم امامهم جمیعا بصلافه و تغصب مکانا مقدسا للعباده و اول قبله لهم و تعرض عضلاتها لهم بوقاحه تامه.

الأمام الخمینی رحمه الله علیه
الحوادث الأخیره فی المسجد الأقصى ألتی ادت الى أستشهاد أربعه شهداء من الشعب الفلسطینی الاعزل و اصابه المئات من الذین کانوا یعترضون على البوابات الألکترونیه التی وضعها الکیان الصهیونی فی مداخل المسجد الأقصى، قد اللمت قلب کل أنسان عادلاً و حراً.

أن مشکله فلسطین هی مشکله العالم الأسلامی. هذه الأرض التی عنونت بأنها جزء لایتجزأ عن جسم الأسلأم کانت یوماً تحت سلطه الأمبراطوریه و الأستکبار البریطانی و بعدها و عندما أعلن بأنها وطن الشعب الیهودی، اودعت الى الصهاینه الذین و لیومنا هذا یدعون بأنهم أصحاب أول قبله للمسلمین. أما هنا یوجد سؤال یطرح نفسه هو أنه لماذا هذه الأرض ألأسلامیه خلال ۱۰۰ سنه الماضیه کانت تحت الأحتلال الخارجی و لم یسمع ای اعتراضاً أو احتجاجاً من الدول الأسلامیه فی الزمن الراهن؟

طبعاً یجب أن لا نتأمل من الدول العمیله ألتی هی تحت سلطه المثلث العبری العربی الغربی ان تقدم على شیء لأنه مادام احد اضلاع هذا المثلث آل سعود السفاح و المتسلح بأسلحه أمریکیه و المدافع عن التکفیریین مثل داعش الذین یقومون بألاباده الجماعیه و یقع فی الضلع الآخر الکیان الصهیونی الذی یقوم بحمایه امریکیه بذبح الاطفال فی المنطقه و تقع فی الضلع الثالث امریکا الشیطان الأکبر، فیجب أن تستمر المقاومه بقوه حتى تقتلع مثل هذه الأفکار الهدامه من المنطقه و ترفع فیها رایه الأسلام عالیا.

حسب الوثائق التاریخیه فی ۱۰۰ سنه الماضیه فأنه اینما صمدت المقاومه فی وجه الظلم کانت النتیجه الأنتصار الحتمی مثل حلب فی سوریا و الموصل فی العراق و حروب المقاومه مثل حرب الثلاث و الثلاثون یوماً و حرب الاثنان و عشرون یوماً و حرب الثمانی ایام فی فلسطین الذین صمدوا بدعم ایرانی فی وجه الکیان الصهیونی و أینما تنازلوا مسولو المفاوضات عن مواقفهم مثل محمود عباس فی فلسطین، فأنه سوف یُفرض علیهم ارهاقات کثیره مثل اتفاقیه کامب دیوید. فلسطین ألتی کانت مساحتها فی سنه ۱۹۴۷ تقریباً ۲۷ ألف کیلومتر مربع، فأن مساحتها الآن أصبح مایقارب ۴ آلاف کیلومتر مربع فقط و هذه نتیجه المفاوضات مع من لم یلتزم بأی امور أنسانیه و قانونیه و هم یعتبرون انفسهم أعلا من جمیع البشر.

أن ثمره المقاومه خلال الستین سنه الماضیه اتت اکلها فی الدفاع المقدس فی الأیام الثمانیه بحیث ان الکیان الصهیونی الذی یملک اعظم جیش نظامی فی العالم، لم یجرىء أن یشن حرباً بریاً فی الوقت التی کانت نتیجه ۶۰ سنه من المفاوضات أن یمنع اقامه الأذان من منارات اول قبله للمسلمین و تنصب البوابات الألکترونیه فی مداخل الأماکن المقدسه.

فی النهایه نعلن بأنه یجب على العالم الأسلامی أن یعیین مواقفه بشفافیه من الکیان الصهیونی و داعمیه و أن علماء الشیعه و السنه و الشعوب المسلمه یجب علیهم بغض النظر عن دولهم العمیله للغرب أن یثوروا و ان لم تنجز هذه المهمه فلا یمکن للقدس الشریف أن یتحرر.

(( سوف لم نشاهد اسرائیل بعد ۲۵ سنه))

قائد الثوره الأسلامیه فی ایران السید أیه الله الخامنئی

و امامکم من الیوم ۲۳ سنه و ۴۴ یوما فرصه لکی تعبئوا جیوشکم…

The Quds issue is relevant to all faithful people around the world

The Quds issue is not a personal issue, nor an issue related only to a particular country or Muslims at the present era, but it is for all faithful people at the past, present and future ages, from the foundation of the Al-Aqsa Mosque to the last day of the earth. It is shame for Islamic countries which control the vital interests of world superpowers, to watch the US support of an evil and corrupt regime, or that a limited number of people usurp the first Qibla of Muslims and saber-rattle Muslims to the fullest impudence

Imam Khomeini

The events of recent days in Al-Aqsa Mosque, resulting in martyrdom of 4 and injury of hundreds of Palestinians, which were protesting to gate installation at the Mosque entries, annoys every noble person

The Palestine issue is Islam’s issue. This Islamic territory was once dominated by the imperialist Britain, and then turned over to Zionists by declaring the establishment of Jewish state, which claim and usurp the first Qibla of Muslims until the present time. But the question is that, why this Islamic land has been dominated by foreigners at the past 100 years, and there is no protest among Islamic countrie

Certainly, there’s no expectation of those puppet states which are under influence of Jewish-Arab-West triangle. Because, until Saudis support genocide carried out by Takfiris like ISIS and by American weapons, and until Zionist regime kills children by the US support, the resistance should strongly continue. Until this type of thoughts wiped off the region, and Islam banner dominate it.

According to the historical documents in the past 100 years, when there has been resistance vis-à-vis oppression, the result has been triumph. Like Khorramshahr in Iran, Aleppo in Syria, Mosul in Iraq, 33-day war in Lebanon, 22-day and 8-day wars in Palestine which resistance was carried out by the direct support of Iran vis-à-vis Zionist regime, and when negotiator officials like Allah-yar khan in Iran, Yaser Arafat and Mahmoud Abbas in Palestine appeased from their stances, the result was horrific. The results like Turkmenchai and the Palestine which shrunk from 27000 sq km in 1947 to 4000 sq km at the present time. This is the result of negotiation with the people that has no adherence to humanity and freedom, and consider themselves the supreme Gene of mankind.

The result of 60-year resistance is 8-year Holy Defense of Iran. Even though, Zionist regime is one of the strongest armies in the word, but it fails to perform a ground invasion. But the result of negotiation in the past 60 years is the prohibition of call for the prayer in the Al-Aqsa Mosque, or gate installation in other sacred sites.

At the end, we proclaim that the Islamic world must clearly determine its stance in regard to Zionist regime and supporters of it. Sunni and Shiite clerics and Muslim nations must rise up, regardless of their respective puppet states. Otherwise, the Quds freedom will not be accomplished

Israel will not exist until next 25 years

Imam Khamenei

And you have only 23 years and 44 days to prepare your soldiers


עניין קודס הוא אירוע לכל התיאיסטים בעולם
“עניין קודס אין אישי ולא מיוחד לאחד ממדינות או למוסלמים העולם בעידן הנוכחי אבל הוא אירוע לתיאיסטים בעולם ומאמינים בעדנים עבר, הווה ועתיד מיום שמסגד אל אקצה נוסד עד לזמן שהפלנטה הזו ביקום תהייה במחזור. ואיזה ביזיון לממשלות האיסלאמיות עם עורק החיוני של המעצמות העולם בידם לשבת ולצפות כי אמריקא, הפלילית הגדולה ביותר בהיסטוריה, מבליטה את האלמנט המושחת חסרת הערך נגד אותם ואחדים כובשים את בית המיקדש מהם.

האימאם חומייני
אירועים בימים האחרונים במסגד אל אקצה אשר הובילו למות הקדושים של ארבעה הפלסטינים,חסרי הגנה, ולפצוע כמה מאות מהם במחאה במגנומטרים בשערים המובילים למסגד אל אקצה, כואבים את הלב של כל אדם הצדק והחופש.

עניין פלסטין הוא עניין של עולם האסלם. ארץ שכונה חלק הגוף של אסלם, יום אחד היה תחת השילטון של האמפראטוריה הדיקטטורה מכף רגל ועד ראש של אנגליה אבל אחר הכרזה על הקמה של ארץ יהודי, ניתנה לציונים והם עד היום טוענים של קיבלה הראשון למוסלמים. אכשוי השאלה היא, מדועה ארץ האיסלמי הזאת במאות השנים האחרונות כבר היתה תחת שלטון של זרים ולא שמעה שום התנגדות מצד מדינות מוסלמיות?

כמובן איננה צפויה ממדינות חסות תחת ההשפעה משולשת עברית,ערבית,מערבית שעושים פעולה. עד זמן שבאחד מוט של המשולשת, סעוד צמאי דם עם נשקי אמריקאי תומחת על טבח על ידי תכפירים כמו דאעש ומוט אחר ישראל בתמיכה של האמריקאים רוצחת ילדים באיזור, צריך להמשיך להילחם בכוח.

על פי מסמכים היסטוריים במאות השנים האחרונות, כל מקום שהיו התנגדות ועמדות נגד התאכזרות, אינה תוצאה אלא ניצחון כמו חורמשהר באיראן, חלאב בסוריהz מוסל בעיראק, מלחמת לבנון השנייה, מלחמת ۲۰۱۴ בעזה בתמיכה של איראן נגד ישראל. וכל מקום שאנשים כמו אללה יאר חן ביאראן, יאסר ערפאת ומחמוד עבאס בפלסטין מתוך פחד פלטו מפוזיציות שלהם, הרבה חוזות כמו JCPOA

הוטלו עליהם. על פי אחת מחוזות, פלסטין עם שטח ۲۷۰۰۰ קמ”ר בשנת ۱۹۴۷ הפכה  לארץ בשטח ۴۰۰۰ קמ”ר כיום. זוהי התוצאה של משא ומתן עם מישהו שאין להם שום מחויבות לאנושיות ושחרור וחושבים שהם הגנים המעולים.

הפרי התנגדות של ۶۰ שנים הוא המלחמת ۸ ימים. אז שישראל לא תיתן לעצמה לעשות תקופת קרקעית עם אחת מצבאים הכי מאובזרים בעולם בעוד שהתוצאת המו”מ בתוך ۶۰ שנים היא איסור על שידור הקריאה לתפילה מן צריחי הקבלה הראשונה של המוסלמים ומגנומטרים.

בסוף מודיעים שעולם האסלם צריך להכריז את עמדתו בבירור עם ישראל ותומכיה. מלומדים שיעים וסונים ועמים המוסלמים צריכים להתעורר בחוסר תשומת לב לממשלותם תחת תמיכה של מדינות המערביות, וקודס לא ישוחרר בלי הנצרך הזה.


“ישראל לא תראה ۲۵ שנים הבאות.”

מנהיג העליון של איראן_האייתוללה חמינאי

מיום יש לכם ۲۳ שנים ו۴۴ ימים להכין החיילים שלכם.


کد خبرنگار : 42