تاریخ : 1396,یکشنبه 29 مرداد23:59
کد خبر : 243725 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ارتودنسی دندان یک سرمایه گذاری طلایی روی لبخند شما

بریس لینگوال به دلیل پنهان بودن پشت دندان‌ها هزینه بیشتری در مقایسه با روش‌های قبلی دارند و در نهایت بربس‌های نامرئی به علت نامحسوس بودن و بیشترین تاثیر در پنهان‌سازی مشکلات دندان بیشترین هزینه ارتودنسی را برای بیمار خواهند داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: داشتن لبخند زیبا بیش از یک سرمایه گذاری ساده برای شخصیت شماست زیرا لبخند زیبا به شما حس غرور و اعتماد به نفس می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانید هزینه ارتودنسی دندان چقدر است ابتدا باید عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه ارتودنسی دندان را شناسایی کنید. تعیین هزینه ارتودنسی دندان بسته به پیچیدگی مشکل به ویژه در صورت نیاز به جراحی یا کشیدن دندان متغیر است. اما در این بین اهم عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه ارتودنسی در ادامه توضیح داده شده است.

زمان شروع ارتودنسی
مراجعه زود به متخصص ارتودنسی به ویژه در دوران کودکی هزینه ارتودنسی کمتری دارد، زیرا کودکان برای تطبیق با تغییرات جدید دندان به زمان کمتری نیاز دارند و پروسه درمانی ساده‌تری خواهند داشت از اینرو هزینه ارتودنسی دندان در بزرگسالان بیش از ارتودنسی کودکان است.

پیچیدگی مشکل
ارتودنسی به خودی خود باعث اصلاح طرح لبخند نمی‌شود بلکه این پروسه درمانی چند ماه حتی چند سال زمان می‌برد. ممکن است برخی افراد به جراحی دندان (برای آمادگی پیش از ارتودنسی) نیاز داشته باشند. بهترین متخصص ارتودنسی ابتدا به بررسی مشکلات دندان به صورت کامل می‌پردازد، نوع درمان ( ارتودنسی ثابت یا ارتودنسی های متحرک) را تجویز کرده و سپس هزینه ارتودنسی را با توجه شرایط سلامت دهان و دندان تعیین می‌کند.

طول درمان
برخی افراد به 6 ماه الی یک سال ارتودنسی نیاز دارند در حالیکه برخی دیگر باید تا 2 سال و نیم دیگر تحت درمان باشند. هر چه طول درمان افزایش یابد، هزینه ارتودنسی بیشتر می‌شود.

دفعات مراجعه به متخصص ارتودنسی
تعداد دفعات مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی به ویژه برای بریس‌های فلزی، اصلاحیه‌های مکرر براکت‌های شکسته، هزینه ویزیت متخصص ارتودنسی را به هزینه ارتودنسی می‌افزاید.

نوع ارتودنسی
یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه ارتودنسی نوع درمان است که بهترین متخصص ارتودنسی برای شما تجویز می‌کند. ارتودنسی ثابت ارزان‌ترین و محسوس‌ترین نوع ارتودنسی است که از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. بریس‌های سرامیکی شبیه ارتودنسی ثابت است اما هزینه را بیشتر می‌کند زیرا از کش‌های لاستیکی همرنگ دندان یا بندهای فلزی سفید برای نگهداشت بریس‌ها استفاده می‌شوند.

بریس لینگوال به دلیل پنهان بودن پشت دندان‌ها هزینه بیشتری در مقایسه با روش‌های قبلی دارند و در نهایت بربس‌های نامرئی به علت نامحسوس بودن و بیشترین تاثیر در پنهان‌سازی مشکلات دندان بیشترین هزینه ارتودنسی را برای بیمار خواهند داشت.

اگر تحت پوشش بیمه باشید بسیاری از بخش‌های هزینه ارتودنسی بزرگسالان پرداخته می‌شود البته پوشش انواع بیمه با هم تفاوت دارد اما هزینه ارتودنسی چه درمانی و چه زیبایی توسط اکثر طرح‌های بیمه پوشش داده می شود. تعیین دقیق هزینه درمان ارتودنسی با توجه به وضعیت سلامت دهان و درمان شما نیازمند مشاوره با بهترین متخصص ارتودنسی است.

کادر درمانی کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر جمیلیان با چندین سال تجربه و موفقیت، با بهره‌گیری از جدیدترین و به روزترین تجهیزات پزشکی و دانش پزشکی به روز، به صورت مستمر هزینه ارتودنسی را بررسی می‌کنند تا شما بتوانید با توجه به هزینه پرداختی بهترین سطح کیفیت خدمات درمانی را دریافت نمایید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره تخصصی در مورد هزینه ارتودنسی دندان و شیوه‌های پرداختی آن و یا رزرو آنلاین نوبت، از وب‌سایت کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر جمیلیان به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی شناخته شده در جامعه ارتودنتیست‌های ایران، امریکا و اروپا دیدن فرمایید.


کد خبرنگار : 16