تاریخ : 1396,شنبه 04 شهريور14:29
کد خبر : 244061 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

استفاده از توان ملی در دستور کار دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: مردم از سیاسی کاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی گلایه دارند، سیاسی کاری سم مهلکی در مقابل پیشرفت است، در دانشگاه آزاد استفاده از توان ملی و نه توان حزبی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین نشست خبری خود که در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت:دانشگاه آزاد پنج و نیم میلیون نفر فارغ‌التحصیل، یک و نیم میلیون نفر هم در حال تحصیل دارد و دانشگاه با یک خانوار هفت میلیون نفره در ارتباط است.

وی گفت: مردم از دانشگاه آزاد انتظار حل مشکلات جامعه را دارند، امروز در حال برنامه‌ریزی هستیم که چگونه با بکارگیری نخبگان و شرکت های دانش بنیان می توان علم را به ثروت تبدیل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: مردم از سیاسی کاری نهادها و دستگاه های اجرایی گلایه دارند، سیاسی کاری سم مهلکی در مقابل پیشرفت است، در دانشگاه آزاد استفاده از توان ملی و نه توان حزبی در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ما به یک وحدت ملی نیاز داریم، وحدت کلمه همان چیزی که امام همواره بر آن تاکید داشتند.

فرهاد رهبر ضمن قدردانی از زحمات روسای قبلی دانشگاه آزاد گفت: یکی می گوید من یک ویرانه تبدیل گرفتم ولی من می گویم یک درخت تنومند تحویل گرفتم که امروز قرار است از میوه آن بهره بگیریم.

منبع: فارس