تاریخ : 1396,سه شنبه 14 شهريور18:30
کد خبر : 244780 - سرویس خبری : کتابخانه دانشجویان ایران

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛

13 کتاب کلیدی «شهید بهشتی» برای دانشجویان +دانلود

در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها و در حالی که بسیاری از تشکل‌های دانشجویی به دنبال برگزاری مراسم و تشکیل ستاد استقبال از جدیدالورودها هستند، یکی از پرطرفدارترین طرح‌هایی که معمولا مورد استقبال دانشجویان تازه وارد به دانشگاه قرار می‌گیرد، معرفی کتاب است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در حالی که بسیاری از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با چهره‌های سرشناس و مهم از صدر انقلاب اسلامی آشنا هستند یا شاید علاقه به آشنایی با دیدگاه‌ها و تفکرات آنها داشته باشند، یکی از مهمترین راه‌های شناخت تخصصی، مطالعه‌ی آثار تخصصی این چهره‌ها در قالب کتاب و سخنرانی است.

شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، یکی از چهره‌های سرشناس انقلاب اسلامی است که روزهای اول نهضت در کنار سایر بزرگانی چون امام خمینی(ره) حضور داشته است و به عنوان یکی از الگوهای شهامت و صراحت در انتقال مفاهسم اصلی انقلاب به نسل جوان و شیفته‌ی خدمت در مسیر راه حق شناخته می‌شود.

شهید بهشتی که بعد از انقلاب با مسئولیت قوه قضائیه، کارهای مهمی را پایه‌گذاری کرد، در حادثه بمب‌گذاری سرچشمه در هفتم تیرماه به همراه 72 نفر از سایر اعضای حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

بر همین اساس در آستانه آغاز سال تحصیلی، 13 کتاب مهم از این شهید بزرگوار که هرکدام به نوبه‌ی خودش حرف‌های ناگفته‌ی بسیاری در درون خود دارد را در اختیار مخاطبین گرامی قرار می‌دهیم.

لیست این 13 کتاب بدین شرح است:

1- بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام
2- اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا
3- مبانی نظری قانون اساسی
4- ولایت رهبر روحانیت
5- محیط پیدایش اسلام
6- شناخت اسلام
7- شب قدر
8- سه گونه اسلامی
9- سرود یکتا پرستی
10- درس گفتارهای فلسفه دین
11- خدا از دیدگاه قرآن
12- پیامبری از نگاه دیگر
13- بهداشت و تنظیم خانواده

بر همین اساس می‌توانید با کلیک روی هر کدام از اسامی کتاب‌ها که در ادامه آمده است، فایل مربوط به کتاب را دریافت کرده و مطالعه کنید.


کد خبرنگار : 17