تاریخ : 1396,دوشنبه 20 شهريور12:30
کد خبر : 245098 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

امروز؛ آغاز توزیع کتب درسی دوره‌های متوسطه

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از توزیع کتب درسی دانش‌آموزان دوره‌های متوسطه اول و دوم به استثناء استان‌های تهران، البرز و شهرستان‌های استان تهران از امروز در کتابفروشی‌ها خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سید حسین طلایی زواره، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با اشاره به جزئیات توزیع کتب درسی دانش‌آموزان، اظهار داشت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های متوسطه اول و دوم  همه استان‌های کشور به جز استان‌های تهران، البرز و شهرستان‌های استان تهران، از امروز 20 شهریور ماه، در کتابفروشی‌ها توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مقاطع یاد شده در استان‌های تهران، البرز و شهرستان‌های استان تهران از 25 شهریور در کتابفروشی ها توزیع می‌شود.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خاطرنشان کرد: کتب درسی سایر مقاطع تحصیلی شامل دوره «ابتدایی»،«پیش دانشگاهی»، «شاخه‌های فنی و حرفه‌ای» و «کاردانش» با آغاز سال تحصیلی و از اول مهرماه در مدارس توزیع می‌شود.

طلایی زواره با اشاره به میزان افزایش قیمت کتب درسی، متذکر شد: قیمت کتب درسی تنها 7 درصد رشد داشته است که 2 درصد پایین تر از میزان تورم است.