تاریخ : 1396,چهارشنبه 22 شهريور17:51
کد خبر : 245334 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رحیم پور ازغدی:

تدریس معارف به عنوان یک دکان خطر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مشکل بزرگ ما این است که در نهادهای مختلف افراد خودشان را با روسای خود منطبق می کنند، این یک خطر است که به تدریس دروس معارف به عنوان یک دکان نگاه شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسن رحیم پور ازغدی در گردهمایی مدیران و اساتید دروس معارف دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید معارف نباید به مسایل حزبی و جناحی بیاندیشند، دین خدا فقط نباید دست به دست بشود و گرنه مسئولیت ها می آیند و می روند.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی دیده می شود دغدغه تدریس دروس معارف به دغدغه پنجم و ششم تبدیل می شود و دغدغه اینکه حقوق ما چقدر شده و از این مسائل به دغدغه های اصلی تبدیل می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مشکل بزرگ ما این است که در نهادهای مختلف افراد خودشان را با روسای خود منطبق می کنند، این یک خطر است که به تدریس دروس معارف به عنوان یک دکان نگاه شود.

وی افزود: باید در جذب مخاطب درست عمل کرد، متاسفانه برخی مواقع ما حرفهایی می زنیم که فکر می کنیم منطقی است ولی منطقی نیست، هر کدام از ما می خواهیم چیزی را بیان کنیم یا بنویسم بهتر است ابتدا خودمان را جای مخاطب بگذاریم.

رحیم پور ازغدی افزود: برخی مواقع خیلی ها ساکت می شوند ولی قانع نمی شوند، شما باید بتوانید مخاطب را قانع کنید. غرب زده‌ ها از غربی ها خیلی خطرناک تر هستند، گاهی با برخی غربیها راحت می شود حرف زد ولی برخی روشنفکرهای بیسواد هستند که اصلا نمی‌شود با آنها حرف زد.