تاریخ : 1396,چهارشنبه 22 شهريور21:48
کد خبر : 245346 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نگاه تهدید محور مجموعه دولت به نقد

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در رابطه با عدم موافقت دولت با برگزاری مراسم سالگرد دکتر سلام در سالن 12 هزار نفری آزادی، گفت: نگاه مجموعه دولت به نقد، تهدید محور است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد واحدی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، در رابطه با کارشکنی دولت در برخورد با برنامه دکتر سلام و عدم موافقت با برگزاری مراسم سالگرد دکتر سلام در سالن 12 هزار نفری آزادی گفت: باید به توصیه‌ای که خود دولتمردان از جمله خود رئیس‌جمهور در رابطه با نقد دارند پایبند باشیم و استانه تحمل را بالا ببریم.

وی افزود: با شنیدن نقدها چیزی از افراد کم نمی‌شود بلکه اضافه می‌شود ولی بدترین موقعیت برای افراد این است که درب نقد را ببندیم.

واحدی ادامه داد: واقعیت این است نگاهی که در مجموعه دولت به نقد وجود دارد تهدید محوراست در حالی که باید به نقد به عنوان یک فرصت نگاه کرد. همانطور که کاریکاتورهای گل آقا در حال حاضر احساس خوبی به افراد می‌دهد و افراد احساس می‌کند مسائلی را که نمی‌شد به صورت جدی مطرح کرد گل‌آقا در قالب طنز بیان می‌کرد؛ بنابراین دولتمردان نیز باید به برنامه دکتر سلام به عنوان یک فرصت و انتقاد سازنده نگاه کنند.