تاریخ : 1396,پنجشنبه 23 شهريور19:38
کد خبر : 245425 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آغاز جشن چهار سالگی دکتر سلام

جشن چهار سالگی مجموعه طنز دکتر سلام از دقایقی قبل با حضور چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مجموعه طنز دکتر سلام از 4 سال قبل در میان رسانه‌ها جای خود را باز کرده و درخصوص موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی آیتم‌هایی ساخته است.

حالا امروز جشن چهارسالگی این مجموعه طنز با حضور خیل مشتاقان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی اجتماعی آغاز شد.

*کارشکنی دولتی ها برای برگزاری یک جشن
علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام پیش از این درباره برگزاری جشن 4 سالگی این مجموعه گفت: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از جشن دکتر سلام و ثبت نام اولیه 25 هزار نفر برای حضور در این جشن، امسال ما سالن 12 هزار نفری آزادی را برای این مراسم در نظر گرفتیم و برای 14 هزار نفر کارت ورود به جشن صادر شده است؛ و پنجشنبه 23 شهریور ان شاءالله با قوت این برنامه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: اما برای گرفتن سالن در طول 2 ماه گذشته عجیب‌ترین فشار‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا برای صدور مجوز حدود 20 روز بین بخش‌های مختلف دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن 12 هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید.

صدری‌نیا تصریح کرد: متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه برای محدود کردن مراسم امسال تراشید.

*حضور پر شور علاقه مندان
براساس اطلاعات موجود از محل برگزاری جشن مجموعه دکتر سلام تمامی ظرفیت سالن محل برگزاری پر شده و اکنون ظرفیت خالی وجود ندارد.

این در حالی است که قرار بود این جشن در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شود.

*حضور شخصیت‌های سیاسی از همه جناح‌ها
تاکنون برخی شخصیت‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی به این جشن آمده اند نظیر؛ سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد، محمد حسین صفارهرندی وزیر اسبق ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، داریوش سجادی فعال سیاسی اصلاح طلب، حجت الاسلام زائری و تعدادی از اعضای فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی.