تاریخ : 1396,شنبه 25 شهريور14:13
کد خبر : 245562 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اعلام زمان نتایج رشته‌های نیمه‌متمرکز

فهرست اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ در روز ۲۴ مهرماه منتشر می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نتایج رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی یا انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش سایر رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال 1396 (دوره‌های روزانه، شبانه «نوبت دوم» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور) به همراه ‌فهرست ‌اسامی ‌و ‌شماره‌ داوطلبی‌ معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مذکور تا چند برابر ظرفیت هر رشته از طریق سایت اینترنتی این سازمان در روز 24 مهرماه منتشر می‌شود.

معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مذکور لازم است با توجه به برنامه‌ زمانی اعلام ‌شده و ضوابط مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست معرفی‌شدگان این قبیل رشته‌ها منتشر خواهد شد، برای شرکت در مراحل مختلف گزینش رشته یا رشته‌های مربوط اقدام کنند.

هر گونه تغییرات منعکس شده به سازمان سنجش پس از اعلام نتایج اولیه از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی واصله از سوی وزارت آموزش و پرورش یا اعمال سهمیه از سوی ارگان‌های ذیربط در نتیجه نهایی داوطلبان ذینفع اعمال شده است.

داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی در روز 28 مهرماه کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده کنند.

برای تمام پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در روز سه‌شنبه 28 شهریورماه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

منبع: فارس