تاریخ : 1396,دوشنبه 27 شهريور02:15
کد خبر : 245719 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بعضی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا خوابگاه ندارند

عدم ارائه خوابگاه به ورودی‌های ۹۳ مشکلات زیادی را برای دانشجویان این ورودی پدید آورده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، یکی از دانشجویان ورودی ۹۳ دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه دانشگاه از ارائه خوابگاه به ورودی‌های ۹۳ جلوگیری میکند گفت: اکنون که سال آخر دانشجویی خود را سپری میکنیم با مشکل خوابگاه مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه عدم ارائه خوابگاه به ورودی‌های ۹۳ مشکلات زیادی را برای دانشجویان این ورودی پدید آورده افزود: بسیاری از دانشجویان این ورودی از شهرهای دور به دانشگاه مراجعه می‌کنند و نداشتن خوابگاه باعث عدم تمرکز کافی برای درس خواندن است.

دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: تعدادی از دانشجویان ورودی ۹۳ قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارند که با توجه به عدم ارائه خوابگاه توسط دانشگاه زمان زیادی جهت پیدا کردن خوابگاه‌های آزاد و رفت و آمد بین خوابگاه و دانشگاه سپری می‌شود و عملا فرصت مطالعه جهت کارشناسی ارشد را از آنان می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی از ورودی‌های سال ۹۳ نیز به عنوان کار دانشجویی در دانشگاه مشغول هستند و به همین دلیل موفق به دریافت خوابگاه شدند که این تبعیض باید برداشته شده و همه ورودی‌های این سال از شرایط مساوی برخوردار باشند.