تاریخ : 1396,شنبه 01 مهر18:19
کد خبر : 246187 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپلیکیشن «پاکت‌ سنس»؛

از سرقت گوشی‌تان جلوگیری کنید +دانلود

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای گوشی آندروید رخ بدهد دزدیده شدن آن است. خوشبختانه، دارندگان اسمارت‌فون‌های آندرویدی می‌توانند با نصب یک اپلیکیشن به‌نام «پاکِت سِنس» (Pocket Sense) از ربوده شدن گوشی توسط سارقان جلوگیری کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای گوشی آندروید رخ بدهد دزدیده شدن آن است. خوشبختانه، دارندگان اسمارت‌فون‌های آندرویدی می‌توانند با نصب یک اپلیکیشن به‌نام «پاکِت سِنس» (Pocket Sense) از ربوده شدن گوشی توسط سارقان جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همان‌طور که نام این برنامه نشان می‌دهد، پاکِت سِنس یک اپلیکیشن امنیتی است که قادر به تشخیص برداشته شدن گوشی از داخل جیب  است. زمانی‌که این اتفاق بیافتد، گوشی به‌سرعت شروع به انتشار صدای هشدار می‌کند. علاوه بر این، گوشی به‌طور پیوسته در حال وبیره خواهد بود. برای غیرفعال کردن صدای هشدار و ویبره، کافی است گوشی را آنلاک کنید.

پاکِت سِنس علاوه بر تشخیص این‌که گوشی از داخل جیب یا کیف برداشته شده از دو مود دیگر به‌نام‌های "شارژ سنس" و "موشن سنس" برخوردار است. شارژ سنس زمانی‌که گوشی از شارژ خارج شود اعلان هشدار می‌کند و موشن سنس بعد از این‌که گوشی حرکت داده شد شروع به اعلان هشدار می‌کند.

در حالی‌که، خیلی از تنظیمات پاکِت سِنس ساده و آسان است، اما یک ویژگی خیلی جالب و خاص دارد. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید فعال‌سازی اعلان هشدار را به‌اندازه چند ثانیه به‌تعویق بیاندازید. این حالت برای افرادی‌که دوست دارند سیستم امنیتی گوشی همواره روشن و فعال باشد بسیار کاربرد دارد.

دانلود


کد خبرنگار : 15