تاریخ : 1396,یکشنبه 02 مهر17:08
کد خبر : 246286 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

عدم حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در جلسه سرپرست وزارت علوم

نشست بررسی طرح مسائل نمایندگان شورای صنفی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی و تشکل‌های عدالتخواه دانشجویی، کانون‌های اجتماعی و قرآن و عترت در حالی در وزارت علوم برگزار شد که هیچکدام از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در آن حضور نداشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نشست بررسی طرح مسائل نمایندگان شورای صنفی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی و تشکل‌های عدالتخواه دانشجویی، کانون‌های اجتماعی و قرآن و عترت در حالی در وزارت علوم برگزار شد که هیچکدام از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در آن حضور نداشتند.

بنابراین گزارش علیرغم دعوت وزارت علوم از اتحادیه‌های دانشجویی به نظر می‌رسد نمایندگان این اتحادیه‌ها به دلیل انتقادات فراوان از عملکرد سرپرست وزارت علوم در جلسه حاضر نشدند.

شاید یکی از دلایل عدم حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی اعتراض به فرمایشی بودن جلسه بود که چند روز مانده به معرفی وزیر پیشنهادی علوم برگزار شد و به نظر می‌رسد جلسه‌ای نبود که بخواهد دغدغه‌های تشکل های دانشجویی را مرتفع کند.

لازم به ذکر است نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی انقلابی در زمانی که هاشمی به عنوان معاون فرهنگی وزیر علوم فعالیت می‌کرد همواره نسبت به عملکرد وی انتقادهایی را مطرح می‌کردند.

منبع: فارس