تاریخ : 1396,سه شنبه 04 مهر03:50
کد خبر : 246418 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بورسیه مهندسی مکانیک در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان!

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در فراخوان جذب بورس تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای تحصیلی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حالی یک رشته مورد نیاز خود را مکانیک اعلام کرده که هیچ ارتباطی با دانشگاه ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در فراخوان جذب بورس تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای تحصیلی شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 96 یک رشته مورد نیاز خود را مکانیک(گرایش تبدیل انرژی) اعلام کرده؛ این در حالی است که این رشته هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد.

یک منبع آگاه با بیان اینکه برای اولین بار نیست که در دانشگاه ما چنین اتفاق های رخ می دهد، گفت: در میان 40 دانشگاه علوم پزشکی کشور، این رشته فقط در دانشگاه ما اعلام نیاز شده است.

این منتقد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: شنیده ها حاکی از آن است که این موضوع بی ارتباط با رشته تحصیلی فرزند رئیس این دانشگاه (که کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی است) نیست و به احتمال زیاد اعلام نیاز به این رشته نمی تواند بی دلیل باشد!

این منبع آگاه گفت: اخراج برخی اساتید مذهبی و انقلابی و تغییر یکی از روسای بیمارستان ها که فردی پرکار و انقلابی بود نیز از دیگر اقدامات این ریاست دانشگاه است که متاسفانه در توجیه عملکرد خود (در جذب نزدیکان خود در پست های مدیریتی دانشگاه) نیز گفته بود که من به فامیل خود اعتماد دارم و برای دانشگاه بهتر می توانیم کار کنیم!

فراخوان اعلام نیاز دانشگاه