تاریخ : 1396,سه شنبه 04 مهر05:25
کد خبر : 246430 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشجویان را به جای خوابگاه، به تبعیدگاه فرستادند!

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجویان مقطع کارشناسی را به اجبار به بلوک دو خوابگاه منتقل کردند که این بلوک به دلیل وضعیت نامناسب و امکانات ضعیف به تبعیدگاه معروف است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، سیدرضا میرباقری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مسئولین دانشگاه امسال دانشجویان پزشکی را در اولویت قرار دادند؛ از این رو دو بلوک از خوابگاه بوستان، به همراه امکانات بهتر را در اختیار آن‌ها قرار دادند.

وی ادامه داد: دانشجویان مقطع کارشناسی به اجبار به بلوک دو خوابگاه منتقل شدند. این بلوک به دلیل وضعیت نامناسب و امکانات ضعیف به «تبعیدگاه» خوابگاه معروف است.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: وقتی دلیل این امر را از مسئولین دانشگاه جویا شدیم، دستور وزارت علوم را مبنی بر اولویت داشتن دانشجویان پزشکی بر دیگر دانشجویان بهانه اقدام غلط خود کردند.

میرباقری در رابطه با شرایط عمومی دانشگاه تصریح کرد: برخی کلاس‌ها از ۲۵ شهریور در حال برگزاری است. ورودی‌ها جدید هم بعد از ثبت نام بلافاصله در کلاس‌های خود حضور پیدا کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه در رابطه با وضعیت سلف دانشگاه نیز خاطرنشان کرد: قیمت غذای دانشگاه در ابتدای سال تحصیلی گران‌تر شده است. همچنین با تغیر پیمانکار سلف فعلا کیفیت غذا‌ها بهتر شده اند.