تاریخ : 1396,سه شنبه 11 مهر12:53
کد خبر : 246897 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

شاهرودی: صعود پرسپولیس غیرممکن نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می تواند در بازی برگشت مقابل الهلال نتیجه ای را رقم بزند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، رضا شاهردوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، این تیم را با بحران جدی روبرو کرده است گفت: باخت خیلی بدی بود. بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند. الهلال عربستان هم کاملا مسلط بر زمین بازی بود و بازیکنان این تیم با شناخت کاملی که از سبک بازی پرسپولیس داشتند توانستند بر حریف خود غلبه کنند.

وی درباره احتمال پیروزی و صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: کار خیلی سختی است اما غیرممکن نیست. پرسپولیس لیاقت رسیدن به فینال را دارد. اگر آنها بتوانند در مدت کوتاهی که تا بازی برگشت باقی مانده است ضعف های فردی خود را پوشش دهند می توانند نتیجه آبرومندانه ای بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا تصریح کرد: اینکه شفاف سازی نمی شود واقعا بد است. همین موضوع باعث می شود مشکلات، ریشه دار شوند و مدیر بعدی هم که می آید نتواند پاسخگو باشد. بهتر است مشکلات این‌چنینی را ریشه یابی کنیم تا به حرفه ای شدن نزدیک شویم. پرسپولیس باید الگوی سایر باشگاه‌ها شود تا مشکلاتشان را با دستان خودشان حل کنند.