تاریخ : 1396,جمعه 14 مهر18:41
کد خبر : 247137 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آخرین آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این ستاد برای اعزام دانشجویان به عتبات در اربعین، وظیفه پیگیری مجوز خروج دانشجویان از کشور را بر عهده دارد و ان‌شاءالله با هماهنگی‌های صورت گرفته مشکل خاصی نخواهیم داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگویی با اشاره به حضور گسترده کاروان‌های دانشجویی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کربلا، گفت: در مرحله هفدهم اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات 200 کاروان دانشجویی به عتبات اعزام شدند و ما همزمان در روز عاشورا 12 کاروان در نجف و 12 کاروان هم در کربلا داشتیم.

وی افزود: برنامه‌های عادی ما در روز تاسوعا و عاشورا به دلیل مراسمی که وجود داشت کنسل شد و دانشجویان در این روزها در برنامه‌های ویژه‌ای که در کربلا و نجف بود شرکت کردند و روز بعد از عاشورا هم برنامه‌های عادی ما از سر گرفته شد.

فقیهی تاکید کرد: اعزام‌های ما تا 13 آبان ادامه خواهد داشت و بعد از آن به دلیل سفرهای اربعین به عتبات متوقف خواهد شد و ان‌شاءالله برنامه‌های ویژه اربعین آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه اظهار داشت: برای اعزام دانشجویان به عتبات در اربعین، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تقسیم کار صورت گرفته است، این ستاد هم وظیفه پیگیری مجوز خروج دانشجویان از کشور را بر عهده دارد و ان‌شاءالله با هماهنگی‌های صورت گرفته با نظام وظیفه و مراکز مربوطه، مشکل خاصی برای خروج دانشجویان به عتبات در اربعین نخواهیم داشت.


کد خبرنگار : 20