تاریخ : 1396,شنبه 15 مهر01:10
کد خبر : 247151 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برپایی سومین اردوی آموزشی _تفریحی کودکان مرکز کوشا

برپایی سومین اردوی آموزشی _تفریحی کودکان مرکز کوشا ( کودکان کار) توسط کانون خیریه ی cpr مهرورزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جهت احیای روحیه ی شادی و نشاط در کودکان ساکن مناطق محروم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کانون خیریه ی cpr مهرورزی در جهت ایجاد روحیه ی نشاط و شادی در کودکان مرکز کوشا و تقویت روحیه ی تعاون و همکاری و کار گروهی، سومین اردوی آموزشی _تفریحی را در روز جمعه مورخ 96/7/14 در محل مجتمع سلامت میثاق  برگزار کرد. در این اردو که حدود 50 نفر از دختران این مرکز در رده های سنی 6 تا 13 سال شرکت کرده بودند، برنامه هایی نظیر نقاشی، ساخت کاردستی، آموزش بهداشت دهان و دندان و... ترتیب داده شده بود.

کودکان پس از صرف صبحانه، در محوطه گرد هم جمع شده و توسط اعضای گروه و دیگر دوستان علاقه مندی که برای هرچه بهتر برگزار شدن این اردو شرکت کرده بودند، نقاشی چهره را بر روی صورت کودکان انجام داده که استقبال زیاد کودکان را در پی داشت.

برپایی سومین اردوی آموزشی _تفریحی کودکان مرکز کوشا

در مرحله ی بعد کودکان با شوق و علاقه مشغول کشیدن نقاشی و ساخت کاردستی شده و سپس به تفریح و انجام بازی هایی نظیر طناب بازی و..  پرداختند.

در ادامه، آموزش بهداشت دهان و دندان توسط دوستان دندان پزشک گروه همراه با اهدای بسته های بهداشتی انجام گردید که استفاده از روش پرسش و پاسخ در این آموزش مشارکت کودکان در بحث را به دنبال داشت.

چندی از مسیولین محترم نیز در جریان اردو حضور پیدا کرده و دقایقی را در کنار کودکان سپری و به صحبت هایشان گوش فرا دادند.

در این جمع، چند تن از کودکان که در ابتدای اردو کمی منزوی بوده، کم کم اشتیاق بیشتری پیدا کرده و به مرور فعالیت بیشتری از خود نشان دادند،که این موضوع از نکات مثبت اردو به شمار می‌آید.
در نهایت، این اردوی چهار ساعته با اهدای جوایز و صرف ناهار به پایان رسید.