تاریخ : 1396,شنبه 15 مهر16:26
کد خبر : 247205 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جزئیاتی از گزارش تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پس از به پایان رسیدن ارائه گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرائت آن در نوبت صحن قرار می‌گیرد که با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای مجلس، اوایل آبان ماه ارائه خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در چند جلسه، گزارش‌هایی از نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش مجلس قرائت شده است و ارائه آن سه‌شنبه این هفته به پایان می‌رسد.

وی افزود: پس از به پایان رسیدن ارائه گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات، قرائت آن در نوبت صحن قرار می‌گیرد که با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای مجلس، اوایل آبان ماه ارائه خواهد شد.

کوچکی‌نژاد اضافه کرد: رقم 13 هزار میلیارد تومان تخلف اعلام شده فقط مربوط به بانک سرمایه است و تخلفات صندوق ذخیره در آینده اعلام می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه یقیناً تعداد متهمان این پرونده اضافه خواهد شد، عنوان داشت: تخلفات شرکت پترو فرهنگ، شرکت‌های پتروشیمی، لیزینگ‌، صندوق‌های رفاهی و ساختار اشتباه صندوق ذخیره در گزارش‌ها بررسی شده‌اند.


کد خبرنگار : 20