تاریخ : 1396,سه شنبه 18 مهر12:21
کد خبر : 247483 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

رباتی که کار دانشجویان را راحت کرد!

پیام‌های Gmail خود را در «تلگرام» دریافت و به آن پاسخ دهید +آموزش تصویری

برای تسهیل دسترسی کاربران به جیمیل و دریافت پیام‌ها، رباتی طراحی شده است که به طور رسمی از سوی Gmail پشتیبانی می‌شود و نگرانی بابت سواستفاده از ایمیل‌های کاربران وجود ندارد. ایجاد ایمیل، خواندن پیام‌های دریافتی و پاسخگویی به پیام‌ها و... از ویژگی‌های این ربات است.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چند سالی است که با ورود شبکه‌های اجتماعی و فراگیر شدن آن در کشور، کاربران تمایلی به استفاده از پدیده‌هایی همچون جیمیل، یاهو و... ندارند و جز در موارد ضروری به آنها مراجعه نمی‌کنند. شاید بتوان ادعا کرد که علت این عدم مراجعه، دسترسی سخت به آنها باشد و باز کردن سایت‌هایی همچون جیمیل و یاهو برای چک کردن پیام‌های دریافتی چندان مورد پسند کاربران نیست.

در این گزارش قصد داریم به معرفی یک ربات تلگرامی بپردازیم تا با آن بتوانید به راحتی پیام‌هایی را که در جیمیل خود دریافت می‌کنید را در تلگرام مشاهده و به آن پاسخ دهید.

* با این ربات ایمیل‌ها را در تلگرام ببینید!
برای تسهیل دسترسی کاربران به جیمیل و دریافت پیام‌ها، رباتی طراحی شده است که به طور رسمی از سوی Gmail پشتیبانی می‌شود و نگرانی بابت سواستفاده از ایمیل‌های کاربران وجود ندارد. ایجاد ایمیل، خواندن پیام‌های دریافتی و پاسخگویی به پیام‌ها و... از ویژگی‌های این ربات تلگرامی است.

* نحوه فعال‌سازی ربات تلگرامی Gmail
برای راه‌اندازی ربات تلگرامی Gmail و دریافت و ارسال پیام‌ها، لازم است چندین کار را انجام دهید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

1- ابتدا از اینجا وارد ربات تلگرامی شوید.(GmailBot@)

2- روی کلمه START کلیک کنید.

3- در این مرحله ربات تلگرامی از شما اجازه می‌خواهد تا به آدرس جیمیل شما دسترسی پیدا کند و پس از این دسترسی، پیام‌های دریافتی شما در این ربات تلگرامی قابل مشاهده خواهد بود.

در تصویر زیر نمونه‌ای از پیام دریافتی از طریق ربات تلگرامی Gmail را مشاهده می‌کند.


کد خبرنگار : 20