تاریخ : 1396,شنبه 22 مهر02:26
کد خبر : 247763 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

روش عجیب یک دانشگاه برای نظارت بر دانشجویان

سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بجنورد گفت: تعلق نگرفتن ژتون غذا به دانشجویان جهت اطلاع از وضعیت دانشجویانی است که در آموزشکده خوابگاه ندارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجویان بیدار، پروین همت‌افزا سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بجنورد ضمن اشاره به وضعیت خوابگاه های این آموزشکده گفت: به جهت اینکه خانواده‌ها فرزندان خود را به ما می سپارند ما در قبال آنان مسئولیت داریم و جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی سازوکاری تعریف کردیم.

همت‌افزا با بیان اینکه در این آموزشکده صورتجلسه‌ای منعقد شده تا دانشجویانی که قصد استفاده از خوابگاه‌های آموزشکده را ندارند و میخواهند از خانه ها و منازل شخصی اجاره کنند باید با دانشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بجنورد افزود: با توجه به اینکه استفاده از خانه های شخصی برای دانشجویان دختر مشکلاتی را در پی دارد دانشجویان برای این کار باید به دانشگاه اطلاع دهند که قصد اجاره خانه در سطح شهر را دارند.

وی با اشاره به اینکه انجام این کار صرفا از طریق اطلاع خانواده ها ممکن است افزود: خانواده دانشجویان برای گرفتن خانه فرزندانشان در خارج از خوابگاه های آموزشکده باید تعهد کتبی بدهند تا اگر اتفاقی رخ داد مسئولیت امنیتی آن از دوش دانشگاه ساقط شود.

همت‌افزا با بیان اینکه چند مورد محدود داشتیم که بدون هماهنگی با آموزشکده اقدام به اجاره خانه در شهر کرده بودند گفت: با خانواده یکی از دانشجویان صحبت کردیم و پس از اطلاع از خوابگاه‌های آموزشکده قصد دارند فرزندشان را به خوابگاه آموزشکده بیاورند.

سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بجنورد با اشاره به تعلق نگرفتن ژتون غذا به دانشجویانی که در دانشگاه خوابگاه ندارند بیان کرد: این کار جهت اطلاع از وضعیت دانشجویانی است که در آموزشکده خوابگاه ندارند و میخواهیم متوجه آنان شویم تا خدایی نکرده مشکل امنیتی پیش نیاید.

وی در پایان تصریح کرد: ندادن ژتون بصورت مادام نیست و فقط برای این است که این دانشجویان خانواده خود را به آموزشکده بیاورند و خانواده ها در جریان امور فرزندان خود باشند.