تاریخ : 1396,دوشنبه 24 مهر14:09
کد خبر : 247961 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه جمعی از طلاب عدالت‌خواه به دادگستری شیراز

جمعی از شورای هماهنگی طلاب عدالت‌خواه شیراز نامه ای را به رئیس دادگستری شیراز این شهر منتشر کردند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران متن این نامه به شرح زیر است:

دادستان محترم شیراز جناب آقای صالحی
 ریاست محترم دادگستری شیراز جناب آقای القاصی
حسب اطلاعات صحیح واصله کیفرخواستی برای ۴ نفر از فعالان جریان عدالتخواه کشور و جنبش عدالتخواه دانشجویی صادر شده  که به جهات متعدد و به فرض (قابل خدشه)  رعایت صوری قانون، به لحاظ محتوایی، موجب وهن قوه قضائیه و اقدامی در جهت تضعیف انقلاب اسلامی و مسیر آرمانی ترسیم شده توسط امام راحل  (قدس الله نفسه الزکیه) است.
جنبش عدالتخواه دانشجویی در سالهایی که از عمر پربرکتش می گذرد، ناملایمات و تهمت های فراوانی را تحمل کرده که با گذشت زمستان، روسیاهیش برای زغالان مانده است.

بعد از گذشت سالها از فعالیت عدالتخواهان و اثبات برادریشان، حالا از موضع "مدعی العمومی"، جرم انگاری اقدامات فعالان عدالتخواه آن هم با عنوان نچسب "... قصد تشویش اذهان عمومی"! بیشتر از آنکه اثبات اقتدار قوه و دفاع از حق عموم باشد، مایه سرافکندگی و حراج آبروی نظام قضایی و به تبع نظام مقدس اسلامی مان نزد همان "عموم" است.

همه اینها فارغ از آن درد قدیمی است که همشهری شما سعدی شیرازی (علیه الرحمه) به زبان کنایه نقل کرده که چه مردمان بدی هستند که سگ ها را گشاده و سنگ ها را بسته اند. فافهم

سخنی هم با مسئول دفتر امام جمعه محترم شیراز، جناب آقای سلمان زاده، نامه شما به دادستانی شیراز را خواندیم، صرفا مزید تأسف بود. کاش شأن پدری و جایگاه مهم و مقدس امامت جمعه را بیش از این به بازی نمی گرفتید.
والسلام علی من إتبع الهدی

شورای هماهنگی طلاب عدالت‌خواه
قرارگاه جهادی طلاب تحول خواه
گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت
مجمع طلاب عدالت‌خواه شاهین شهر


کد خبرنگار : 28