تاریخ : 1396,سه شنبه 25 مهر04:45
کد خبر : 248036 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

افزایش سطح خدمات و تسهیلات به زائران دانشجو

رئیس سازمان حج و زیارت در نجف اشرف به هتل مدینه العطاء، محل اقامت دانشجویان زائر رفت و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت، روز یکشنبه (۲۳ مهرماه) در ادامه برنامه‌های کاری خود در نجف اشرف به هتل مدینه العطاء، محل اقامت دانشجویان زائر رفت و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار گرفت.

وی ضمن بررسی کاستی‌های موجود در این هتل، از مدیران و مسئولان اجرایی خواست نسبت به افزایش کمی و کیفی سطح خدمات دهی به دانشجویان زائر بیشتر تلاش کنند.

محمدی، حضور زائران دانشجو را در عتبات عالیات بسیار مغتنم برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها و دانشجویان اظهار می‌کنند که ما به خدمات و پشتیبانی شما اطمینان داریم به همین دلیل حاضریم که فرزندانمان را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

وی افزود: باید حسن اعتماد مردم به سازمان حج و زیارت را ارج نهیم و این سرمایه بسیار بزرگ را قدر بدانیم و نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات بهتر به زائران دانشجو بیشتر تلاش کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه به برخی از مشکلات موجود در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های ما، موضوع اقامتگاه است که به دلیل برخی مشکلات در این شهر هنوز نتوانسته ایم از نظر مراکز اقامتی و هتل‌ها به نقطه مطلوبی برسیم ولی با وجود همه این مشکلات تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای زائران عزیز فراهم کنیم.

وی یادآور شد: متاسفانه در حوزه اطلاع رسانی به زائران خوب عمل نشده است و گاهی برخی زائران به دلیل ندانستن وضعیت شهرهای زیارتی همچون نجف اشرف و کربلای معلی دچار مشکل می‌شوند که با اطلاع رسانی درست و دقیق می‌توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.

در حاشیه این بازید، یدالله حاج علی اکبری؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف، ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد سازمان حج و زیارت در جمع دانشجویان گفت: حضور شما باعث دلگرمی و افزایش توانمندی هایمان می‌شود که امیدواریم این روند و اقدامات همچنان مستمر باشد.

وی در ادامه از آمار زائران دانشگاهی و خدمات ارائه شده به آن‌ها گزارشی ارائه کرد و گفت: هم اینک خدماتی که به زائران داده می‌شود، مطلوب است و امروز یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای زائران دانشجو در نجف اشرف تدارک دیده شده است که این امر نشان می‌دهد مدیران و مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت نسبت به برنامه‌های دانشجویی اهتمام ویژه‌ای دارند.


کد خبرنگار : 38